Lumea mea e simpla…

…about me

Bucura-te de par curat fara spalare!

pe 25 Decembrie 2015

In ajun de Craciun am reusit si eu sa ridic de la curier coletul trimis de Buzzstore. Peripetii au fost multe de a ajuns asa de tarziu, dar important e ca acum e in posesia mea. A fost haios sa caut in colet produsele si pliantele, pentru ca acolo era si multa beteala, doar suntem in plina sarbatoare. Abia astept sa incerc acest sampon despre care am tot auzit, dar din pacate nu l-am vazut si in magazine pana acum. Sase din cele mai apropiate prietene le voi darui si lor sansa sa il incerce si voi schimba cu ele impresii. Abia astept.
PS: unele prietene nu se afla in acelasi oras ca si mine. Locuiesc departe de mine, dar aproape de sufletul meu.

12404135_1042168139160294_1629596112_n

Multumesc BUZZStore !
Multumesc Batiste sampon uscat !

2 responses to “Bucura-te de par curat fara spalare!

  1. Gavriloi Adina spune:

    Foarte bună gama Batiste.O recomand cu drag tuturor, mai ales celor care au părul și scalpul cu tendințe de îngrășare.În mai puțin de 5 minute eu am obținut un păr vizibil revitalizat, aranjat, parfumat și cu volum.

  2. anamaria04 spune:

    Nu am crezut ca o sa ma impresioneze atat de mult un sampon, Ma declar indragostita de acest sampon. Ma bucur sa intanesc oameni cu aceasi iubire ca si mine .

Lasă un răspuns

