Lumea mea e simpla…

…about me

Decembrie – luna cadourilor

pe 30 Decembrie 2015

Anul acesta am observat un trend care a luat amploare. Lumea isi publica imediat, pe contul de Facebook, ce anume a primit de Craciun, de aceste sarbatori. Cand esti cuminte, e normal sa primesti. Eu am primit multe si ceea ce mi-am dorit. Poate asta este rasplata cand faci persoane fericite in jurul tau.
O buna prietena mi-a adus un bodysuit atat de frumosssss. A avut ceva emotii, chiar si eu cand l-am vazut, legat de marime. Mister spulberat, marimea e tocmai buna.

12459544_1045042525539522_507669736_n

Multumesc, Ramona!

Lasă un răspuns

