Lumea mea e simpla…

…about me

La Librărie, Mon Cher

pe 1 Ianuarie 2016

Fiecare oras are locurile lui magice. Acum ceva timp am descoperit o locatie atat de frumoasa si de interesanta, incat imi pare rau ca nu ajung acolo mai des si mai des. Cand ma uit pe un meniu de cele mai multe ori sunt plictisita de ceea ce vad in el. La Librărie, Mon Cher este un loc de poveste. Aici, niciodata nu am stiut de la inceput ce o sa imi comand. Au atatea feluri de ceai, incat este o placere sa ma uit pe acel meniu. Meniu, am spus? Este de fapt o carte. Carti si ceai, sunt doua placeri fara de care nu as putea trai. Aici le am pe amandoua si atmosfera calda te imbie la discutii interminabile.

Va multumesc pentru clipele frumoase pe care le-am trait alaturi de voi. Multumesc Zonia pentru aceasta rochita, stiu ca acum nu o mai aveti in colectie. La multi ani !

12435906_1045927758784332_158137545_n

20151227_132545

2 responses to “La Librărie, Mon Cher

  1. Corina spune:

    La multi ani! ❤

  2. anamaria04 spune:

    La multi ani si la cat mai multe ceaiuri delicioase !

Lasă un răspuns

