Lumea mea e simpla…

…about me

AnaVasilescu.ro

pe 5 Ianuarie 2016

Domeniu propriu. Orice blogger s-a gandit la un momendat la asta. Au fost persoane in jurul meu care m-au tot intrebat cand o sa fie gata. Cum nu eu m-am ocupat de „instalarea” lui ( si pe aceasta cale ii multumesc lui Romeo Tudorache ), a durat putin putin, dar eu sunt tare multumita de el. Sa nu credeti ca voi uita sa mai scriu aici, de acum in colo. Nu scapati de mine. Nu! nu !

PS: momentan mi-am luat casa virtuala, in viitor imi voi lua si una fizica.

image

2 responses to “AnaVasilescu.ro

  1. miadutu spune:

    Felicitari!!! Mult succes si multa inspiratie iti doresc!

  2. anamaria04 spune:

    Multumesc !!!
    In viitor eu o sa imi iau una fizica si tu una virtuala 🙂

Lasă un răspuns

