Lumea mea e simpla…

…about me

Dar din dar se face Rai!

pe 6 Ianuarie 2016

Domeniu, domeniu, dar asta nu inseamna ca nu voi mai scrie si aici.

M-am gandit intr-o zi, oare exista cineva care nu are fini mosteniti din generatie in generatie? Eu ma simt mandra de ai mei si chiar ma bucur enorm ca fetita lor imi poarta numele. Azi nu despre ea vreau sa va povestesc, ci despre baietel. Primii ani ai lui, i-a trait in Spania si greu s-a acomodat aici in Romania. Greu… nu, de fapt el nici acum nu s-a acomodat. In urma cu o luna eram pe la ei in vizita si Florentin tot intreba de mingea cu Barca. Are zeci de mingi, dar singura pe care o voia era aceasta. Este un copilas de juma de metru, dar este un mare fan al acestei echipe.

Astazi , Altex Romania, mi-a trimis prin curier un stiker de laptop cu echipa lor. M-am bucurat mult cand l-am vazut pentru ca stiu cat de mult se va bucura si Florentin de el. Le multumesc mult.

PS: Copilaria mi-a petrecut-o la tara si mamaia mea are o vorba: dar din dar se face Rai.

12482913_1048656818511426_1939882713_o

Lasă un răspuns

