Lumea mea e simpla…

…about me

Hunting nail polish

pe 9 Ianuarie 2016

oja-semipermanenta-3-in-1-lila-rossa-a055-xhtppdes (1)Incapatanarea omului trebuie sa fie pozitiva, intotdeauna. La aceste cuvinte am ajuns dupa ce mi-am dat seama ce pot face pentru a-mi achizitiona ceea ce imi doresc foarte mult, oja Semipermanenta 3 in 1. Consider ca aceasta oja nu are nevoie de prezentare: este ieftina si nu ai nevoie de mult timp pentru o manichiura perfecta. Mi-am dorit foarte mult oja si am fost incantata ca am gasit-o repede, la Amalia.ro . Era la reducere, si mai bine pentru mine. Stelele se alineasera pentru mine, asta gandeam pana am vazut pretul transportului. Era aproape cat oja, cu o diferenta de 4 lei. Ma amuza situatia, dar am achizitionat-o . Comanda a ajuns intr-o zi jumate. Promti, seriosi si au grija ca produsele clientului sa ajunga intreaga. Era foarte bine ambalata. Felicitari.

Oja Semipermanenta 3 in 1 , bun venit in viata mea. Momentan sunt la pasul before, astept pasul after.

DSC01421

DSC01423

4 responses to “Hunting nail polish

  1. bbyqdoll spune:

    ce nuanta superba !!

  2. anamaria04 spune:

    Multumesc. Si eu sunt incantata de ea. Abia astept sa o folosesc. Am emotii :)) .

  3. Lidia spune:

    Interesant! De ceva vreme urmaresc aceasta pagina. Vad numai observații negative.
    Esti mulțumită pe deplin de produsul comandat?

  4. anamaria04 spune:

    sper ca in weekend sa testez oja, Nu ma pot pronunta asupra ei acum.
    Despre comanda pot spune doar : jos palaria.

Lasă un răspuns

