Lumea mea e simpla…

…about me

Magazin Web Pandortex

pe 28 Ianuarie 2016

La inceputul anului, mai exact fix acum 3 saptamani am descoperit site-ul pandortex.ro. Produsele lor mi s-a parut incantatoare, atat de utile, atat de practice, incat nu stii ce sa iti adaugi in cos. In timp ce ma uitam pe site, aveam impresia ca le-as lua pe toate acasa. Acest magazin mi-a adus aminte de imaginea pe care o aveam legata de cadourle de Craciun, de cand eram eu mica. Erau foarte multe si foarte diverse incat nu stiam cu care sa ma joc prima data. Cu aceasta imaginea in minte, cu ochii pe produselor, mi-am pus intrebarea: cine sunt cei de la Pandortex.ro ? Prezentarea lor este cuprinzatoare, asadar:

Magazinul online Pandortex.ro va ofera o gama larga de produse pentru diferite varste si activitati: obiecte si articole de design interior, ustensile necesare in bucatarie sau baie, cadouri simple pentru fiecare membru al familiei, produse cosmetice, birotica, jucarii, genti, unelte de pescuit, accesorii pentru caini, unelte de gradinarit sau produse de imbracaminte se regasesc in oferta Pandortex. In fiecare saptamana va asteptam cu noi promotii si oferte speciale la diverse categorii de produse.

DSC01440

De dimineata am aflat ca produsele alese sunt in drum spre mine. La scurt timp dupa aceasta, m-a sunat curierul de la PrioriPost. Produsele asteptau sa fie ridicate. Initial pot sa spun ca nu am stiut de la cine e, pentru ca ma asteptam sa vina prin Posta Romana. Uite asa surprizele se tin lant. Abia astept sa le „disec” pe fiecare in parte.

Lasă un răspuns

