Lumea mea e simpla…

…about me

Aer conditionat by Climatico.ro

pe 6 Februarie 2016

Planurile se fac din timp, nu? Nu imi place sa le las pe ultimul moment pentru ca mereu mi s-a intamplat sa uit ceva si nu au iesit cum mi-am dorit. Anul acesta, prietenul meu a venit cu ideea ca mergem la vara, in concediu, in Mexic. Abia astept caldura, abia astept sa simt razele soarelui cum ma rasfata. Ca orice lucru bun, are si o parte mai putin placuta. Caldura de peste zi o vom simtii si noaptea, o vom simtii tot timpul. Nu ne va lasa sa ne odihnim.

Stau la etajul patru din patru, cand imi aduc aminte de temperaturile din ani trecuti pe care le aveam seara pe la 22:00-23:00, mai exact 30-33°C nu ti-ai mai dorii sa treaca asa repede acest sfarsit de iarna si primavara care va urma. Si totusi, timpul are cursul lui si var va venii cu temperaturile sale. Bunica mea mi-a spus tot timpul sa imi fac iarna car si vara sanie. Gandindu-ma la acest lucru, e timpul sa imi cumpar un aparat aer conditionat. Nu m-am considerat niciodata mana sparta, dar nici nu fac achizitii dezavantajoase. Aleg lucruri de calitate la preturi acceptabile.

climatico.ro_Cu aceasta idee in minte, am inceput sa caut promotii aer conditionat. Google este o lume mare, dar datorita lui am descoperit site-ul Climatico.ro . Pretul produselor este bland cu portofelul meu, dar surprizele nu se opresc aici. Transportul este gratuit. Imi pot programa din timp un montaj acreditat si acesta este executat de personal calificat. Exact ce imi trebuia: un pret bun, totul programat, nimic care sa ma ia prin surprindere. Pot spune de acum adio temperaturilor ridicate. Multumesc Climatico.ro .

Draga vara, te astept cu inima si bratele deschise, dar iti spun de acum ca nu imi mai dai de furca. Am aer conditionat si are el ac de cojocul tau, pardon, de razele tale.

Lasă un răspuns

