Lumea mea e simpla…

…about me

Just4girls.ro ii sopteste dragostei ceva.

pe 6 Februarie 2016

Femeile cauta cu minutiozitate un prilej ca sa isi cumpere cate ceva. Decembrie este luna cadourilor, Ianuarie luna reducerilor, Februarie luna iubirii, Martie luna femeilor si uite asa lista continua. Din fericire pentru mine, eu nu fac exceptie de la regula. Cum ne aflam in luna Februarie, este numai buna sa ne cautam lenjerie Valentine’s Day. Stiu cat de mult vocifereaza barbatii despre cumparaturile noastre, dar exaltarea lor este pe masura. Magazinul online just4girls.ro are o oferta extrem de bogata. Inainte sa va spun de unde ne stim, vreau sa va arat ce anume mi-ar placea sa imi cumpar. A fost greu sa imi aleg o singura lenjerie. A trebuit sa imi stabilesc un criteriu altfel trecea aceasta sarbatoare si nu reuseam sa ma decid.

lenjerie-intima-corset-r-602-excellent-beauty-266x400

Mi-am dorit o lenjerie rosie, datorita semnificatiilor acestei culori. Culoarea rosie este culoarea dragostei, incita si straneste pasiuni. Mi-am dorit un corset pentru ca el imi scoate talia in evidenta. Corsetul imi inspira eleganta, rafinament si am observat ca imi da un plus de incredere in mine. Produsul asupra caruia m-am oprit este: Reanna corset, corset cu portjartier si chilot tanga. La confectionarea acestui produs s-a folosit tulle si satin brodat. Acestui produs ii atribui urmatoarea expresie: mai putin inseamna mai mult. Imi place foarte mult simplitatea acestui produs. Simt ca ma reprezinta. Pentru mine este important sa imi regasesc personalitatea sau o parte din ea in produsele pe care mi le cumpar.

logo-just4girls

Va spuneam ca acest site imi este cunoscut. Ori de cate ori mi-am dorit sa imi cumpar o lenjerie intima sau o lenjerie sexy a stiut mereu cum sa ma surprinda. M-am reintors mereu la acest site pentru ca am fost multumita de produsele pe care mi le-a oferit. Acest site isi surprinde mereu clientii prin programe de fidelitate, produse reduse, cadouri personalizate, costul transportului este diferentiat in functie de valoarea cosului de cumparaturi plus alte programe pentru clientii vechi.

Just4girls.ro ii sopteste dragostei ceva. De Valentine’s Day vom afla raspunsul.

Lasă un răspuns

