Lumea mea e simpla…

…about me

Pardesiu pentru acest sfarsit de iarna !

pe 13 Februarie 2016

update RO: Am vesti bune de pentru prietenii mei de la Newchic, puteti sa folositi codul „blog20off” pentru a beneficia de o reducere de 20% la absolut toate produsele de pe site.

update ENG: I have good news for my fans from Newchic, you can use coupon „blog20off” to apply for the 20% discount for everything.

Newchic.ro mi-a dat sansa sa ma bucur de cateva haine de la ei. As fi vrut sa imi aleg multe, dar asa cum am scris aici, am ales un pardesiu si un pulover. Al treilea obiect, va las sa il banuiti. Coletul a ajuns in trei saptamani. L-am ridicat fara nicio problema de la posta.
Azi vremea nu este una prielnica pentru plimbari, dar am vrut sa va arat pardesiul. Pentru pulover astept o zi mai calduroasa. Din pacate, pardesiul imi este mare. Tabelul de marimi m-a pus in dificultate si nu am avut castig de cauza eu. Ma asteptam sa fie mai gros, dar este la fix pentru acest sfarsit de iarna.

Enjoy it!

pizap.com14553686674001

pizap.com14553689347461

pizap.com14553684950571

pizap.com14553688419711

pizap.com14553687451251

pizap.com14553689951011

2 responses to “Pardesiu pentru acest sfarsit de iarna !

  1. Rokolla spune:

    Arata foarte bine si UTI vine perfect. In plus nici nu este scump!
    Astept si eu un colet de la ei si sper sa vina cat mai curand!

  2. anamaria04 spune:

    Multumesc.
    Abia astept sa vad ce ti-ai luat de la ei.

Lasă un răspuns

