Lumea mea e simpla…

…about me

Summer, Summer Dress !!!

pe 22 Februarie 2016

Vine vara, trebuie sa ma credeti pe cuvant. Nici nu o sa iti dai seama cand vei baga si hainele de primavara in dulap, ca sa le scoti pe cele de vara. Si cine nu asteapta soarele cu razele lui calduroase, care sa ne incalzeaza atat la propriu cat si la figurat. Ei bine, eu deja visez la asta, deja astept sa imi reinoiesc garderoba de vara si pentru acest lucru am apelat la site-ul romwe.com . Am ales trei rochite minunate. Stiu, este atat de ciudat sa ma auzi vorbind de rochite pe mine, eu care purtam numai pantaloni lungi si vara si iarna. Ador aceasta schimbare la mine si regretul e ca nu am facut-o mai demult. Am pierdut multe ocazii in care as fi putut sa port rochite suberbe. Sa lasam trecutul in locul lui si sa va arat ce mi-am ales. Sper sa va placa.

1454548919705771453

1444805168031247124

1434088671079010977

 

Deci, ce ziceti ? Kisses!

Lasă un răspuns

