Lumea mea e simpla…

…about me

Bigudiuri spiralate de par – Pandortex.ro

pe 27 Februarie 2016

Tare greu cu femeile. Ele mereu vor sa fie aranjate si daca se poate intr-un termen cat mai scurt si cat mai usor. Acum ceva timp am observat bigudiuri spiralate de par. Cele clasice, traditionale mereu m-au pus in dificultate. Acestea, in schimb, m-au atras si mi-am dorit sa le incerc. Dupa cum stiti, comanda a ajuns foarte repede si am asteptat cu nerabdare ziua in care le voi pune. Abia asteptam sa am bucle perfect definite, lucioase si cu un aspect sanatos. Am mare grija de parul meu si evit folosirea in exces a ondulatorului electric sau placa de par.

Entuziasmul a scazut cand am vazut ca aceste bigudiuri nu sunt la fel de lungi ca cele prezentate in diverse tutoriale pe care le vazusem. Acesta este si motivul pentru care am intarziat cu acest articol. Mi-am luat totusi inima in piept si am zis ca macar la varfuri sa reusesc sa il fac. Fiid prima data cand le-am incercat, nu stiam cat de groasa tebuie sa fie suvita si de aceea, la inceput mi s-a descprins prelungirea pentru bagheta. In rest sunt foarte usor de aplicat, nu m-au deranjat deloc noaptea si nu a durat mult pana le-am pus. Rezultatul: am reusit sa imi fac bucle care sa aiba aspect natural, sa ii dau parului meu volum.

Pe o vreme cu vant si precipitatii, am reusit sa fac cateva poze. Deja am idee ce pregatesc pentru voi pentru saptamana viitoare. Enjoy it.
Nu uita: fii realist, doreste-ti mereu imposibilul!

pizap.com14565844643861

pizap.com14565906774691

pizap.com14565846262801

… si totul a plecat de la:

4 responses to “Bigudiuri spiralate de par – Pandortex.ro

  1. Rokolla spune:

    Imi place cum iti sta parul dupa ce folosesti aceste bigudiuri! Sunt niste bucle lejere

  2. anamaria04 spune:

    Imi plac buclele cu aspect natural si imi place ca asa parul meu capata volum imed si nu ma mai chinui eu sa ii dau. 2 in 1.

  3. Maria Enescu spune:

    imi place ceea ce vad..

  4. anamaria04 spune:

    :* Vreau sa mi le pun diseara, sper sa nu fiu prea obosita.

Lasă un răspuns

