Lumea mea e simpla…

…about me

Cinefil de la prima ora – Love 2015

pe 19 Martie 2016

In viata fiecarui om vine in moment in care simti ca ai nevoie de foarte multa liniste. Cam asta e cu mine acum. Multa lume nu ma recunoaste, avand aceasta stare, dar eu simt ca ma regasesc pe mine. As vrea ca o data cu aceasta liniste pe care o simt, sa mi se indeplineasca multe vise si dorinte ( unele spuse, unele doar gandite ). Nu, nu am renuntat la toate obiceiurile mele, lumea ma stie a fi o cinefila. Daca as putea, toate filmele le-as vedea la cinema. Cum acest lucru nu este posibil, azi am ales sa vad un film acasa, ales la intamplare doar dupa titlu` si anul de aparitie. Mare greseala am facut ca nu m-am uitat la trailer inainte sau macar la nota de pe IMDB. Deci: nu faceti ca mine. Filmul se numeste Love (2015). Nu este un film pe care sa il vezi la primele ore ale zilei.
Ideea filmului este ca o greseala facuta poate duce la pierderea adevaratei iubiri, iar o data pierduta, eti si tu pierdut. In momentul in care te simti strain in propria ta casa, e timpul sa iei o hotarare. Invata din povestile altora, ca sa te salvezi pe tine, sa iti salvezi adevarata iubire. Un film cu multa sexualitate, uneori prea multa.

Nu uita, spune nu drogurilor, indiferent de situatie !

concurs-un-tanar-cinefil-roman-poate-face-parte-din-juriul-venice-days-al-festivalului-de-film-de-la-venetia

Lasă un răspuns

