Lumea mea e simpla…

…about me

Nu ma tem de calculatoare. Ma tem de lipsa acestora.

pe 29 Martie 2016

81LcrgMpIcL._SL1500_Ultimul an de facultate este anul contradictilor. Pe de o parte studentii isi doresc sa termine cu examenele, cu licenta, pe de alta parte o sa le lipseasca cursurile de la anumiti profesori, experimentele de la laboratoare. Lucrarea de licenta este acum pe buzele tuturor studentilor, de la alegerea temei la conceptia ei. Personal nu astea sunt cele mai mari probleme ale mele, ci calculatorul meu. Am un desktop batran, mi-a fost alaturi foarte multi ani, dar acum a inceput sa ii fie si lui greu. Stiu ca nu si-ar dori sa ma lase acum cand imi pregatesc licenta, dar il inteleg.
Pentru ca aceasta situatia nu suporta amanare, l-am sunat de urgenta pe fratele meu. El nu mai locuieste in tara, dar este omul in care am cea mai mare incredere. I-am spus oful meu si asteptam sa inceapa sa certe , ca trebuia demult sa fac pasul asta dar reactia lui a fost total opusa. Mi-a spus ca tocmaia a vazut o oferta la Laptop Dell. Se pare ca lucrurile vin la momentul potrivit. Mi-a vorbit de aceste laptopurile si de avantajele ofertei si in cateva zile mi-am achizitionat laptopul.
De atunci au trecut cateva luni, lucrarea de licenta este aproape gata, acest laptop mi-a fost de mare ajutor. Am putut sa o tehnoredactez cu mare usurinta, m-am bucurat de portabilitatea lui. Autonomia lui de functionare in cazul penelor de curent mi-a fost de mare ajutor pentru ca au fost seri cand am avut parte de astfel de surprize.
Acest laptop mi-a dvenit cel mai bun prieten, el nu ocupa nici mult spatiu (deci pot sa fac curat cu usurinta) si consuma mai putin curent decat vechiul desktop. Acum nu mai ma pot certa parintii mei ca factura la „lumina” este mare din cauza mea. Ba mai mult de atat, este si foarte silentios. Il iubesc si vi-l recomanda.

Lasă un răspuns

