Lumea mea e simpla…

…about me

New friend, new style, Wild Fashion !

pe 2 Aprilie 2016

Emotii si goana dupa surprize. Cu fiecare mesaj pe care il primesc de la curier, simt cum am parte de cele doua elemente. Nu este nicio diferenta intre reactia mea si a unui copil cand primeste cadoul mult dorit. In weekend am primit comanda de la WildFashion, cum am ajuns in casa, am desfacut coletul si prin agitatia mea, i-am atras atentia mamei asupra mea. Mi-a vazut zambetul pe fata si a inceput sa zambeasca si ea.
Shoppingul online nu imi e strain, dar ma feresc sa imi comand pantaloni, corpul meu este putin cam mofturos (talie mica, solduri late), daca nu sunt eu, macar el sa fie. Nu mi-a fost teama de acest lucru, pentru ca am expertul in croitorie in casa. Abia asteptam sa imbrac acesti blugi si cum am ajuns la munca, cum au si venit doua colege sa ma intrebe de unde ii am. Le-am spus de site, le-am aratat produsul acolo si mi-au spus ca vor si ele, dar sa fac eu comanda ca ele nu se descurca. Desigur, nu era nicio problema pentru mine, doar ca ramasese sa dau comanda cand ajung acasa. Ei bine, cand am ajuns acasa si m-am uitat pe site am vazut ca nu mai era decat o singura pereche. Nu imi venea sa cred. Pentru a ma convinge ca nu e o eroare, am sunat la Wild Fashion. Acelasi raspuns. Am comandat acea pereche cu reducerea de 15% care este in aceste zile si a doua zi a ajuns, adica azi. Incredibil de repede, in conditiile in care comanda am facut-o la 15:00. Promptitudine maxima. M-am dus sa ii duc blugii si intre timp ma vede o alta colega, ii admira din toate partile si imi spune ca vrea si ea sa ii cumpere norei si sa o anunt cand mai apare acest produs pe stoc. Ma gandeam ca eu chiar sunt norocoasa, am niste blugi tare iubiti si invidiati.
Demult imi doream o pereche de pantaloni (de blugi) pana la glezna. Este un stil nou pentru mine, dar imi place incredibil de mult si m-am simtit incredibil de bine in ei. Calitatea este exceptionala ! Ii ador !

pizap.com14595743791291

pizap.com14595746322381

pizap.com14595741485951

pizap.com14595742238001

pizap.com14595744378951

pizap.com14595745000581

pizap.com14595743231151

pizap.com14595740455961

pizap.com14595738918501

pizap.com14595745516541

3 responses to “New friend, new style, Wild Fashion !

  1. lazar ramona spune:

    Foarte bine iti vin pantalonii ❤

  2. anamaria04 spune:

    Da !!! Ii ador si ma bucur ca ii am !

  3. Ancuta spune:

    Am incercat noul Silan Soft&Oils si sunt foarte multumita. Hainele mele au un miros super ❤

Lasă un răspuns

