Lumea mea e simpla…

…about me

Suflet drag, mama

pe 11 Aprilie 2016

Cel mai frumos zambet, cea mai frumoasa persoana din viata mea este mama. Multumesc, draga mama, pentru tot ce am, pentru cum gandesc, pentru ce fac si pentru ce simt! Mare parte ti se datoreaza. La multi ani, mami ! Da, stiu, urmeaza ziua mea, dar fara tine acest lucru nu era posibil. Imi doresc, enorm de mult, ca zambetul tau sa ma insoteasca oriunde in lumea asta!

20160331_194843

Pentru pasionatii de fotografie, am aflat de un concurs pe pagina celor de la Komunomo. Premiile puse in concurs sunt atragatoare: vouchere F64 în valoare de: Premiul I – 1000 euro, premiul II – 700 euro si premiul III – 300 euro, dar și produse F64 pentru cei care votează pozele înscrise în concurc. Detalii suplimentare aici.

Lasă un răspuns

