Lumea mea e simpla…

…about me

Veverita Kigurumi de la WildFashion

pe 22 Aprilie 2016

Cultura noastra este plina de mister. In fiecare an trebuie sa aflam ziua in care pica Pastele, ziua dictata de ciclurile lunii. De multe ori m-am intrebat care e legatura dintre aceasta sarbatoare si bietul iepuras. De data aceasta am cautat si o explicatie: este o traditie pagana, anglo-saxona, cu o zeita pe nume Eostre, cunoscuta ca fiind zeita primaverii, avand ca simboluri principale oul şi iepurele.

Legenda ne spune ca aceasta zeita a salvat o biata pasare ranita in timpul iernii, iar singura posibilitate de a o salva a fost sa o transforme in iepure. Desi nu mai era pasare, iepurele putea sa faca oua. Primavara avea loc festivalul dat in cinstea acestei zeitei. Cand crestinismul a ajuns la anglo-saxoni, multe traditii au fost adaptate pe masura ce paganii se converteau la noua credinta. De aceea Easter (engleza) provine de la Eostre. Si uite asa acest iepuras este un simbol puternic al acestei sarbatori.

Dar sa ne gandim la bietul iepuras. El nu are nevoie de ajutoare? Mos Craciun ii are pe elfi, deci trebuie sa ii gasim si lui un ajutor de nadejde. Eu m-am gandit la veverita. Ea simbolizeaza comoara, datorita obiceiului sau de cautare neobosita si de stocare a proviziilor de mancare pentru consum in timpul lunilor reci de iarna.

Ca sa imi sustin ideea, am ales sa ma transform chiar eu intr-o veverita. Acest lucru a fost posibil datorita pijamalelor Kigurumi. Este o pijama tip salopeta larga, cu turul lasat, din material flausat, inchidere cu nasturi in fata si fermoar transversal la spate. Este tivita cu benzi elastice la glezne si incheieturile mainii. Un motiv suplimentar pentru care o ador este acela ca are buzunare. Este o placere sa dormi in ea, este foarte calduroasa si in sfarsit am si eu spatele acoperit in somn. Prima intrebare pe care mi-am pus-o a fost: ce marime iau? Am 1.62 cm si am ales marimea S/M si imi vine foarte bine, perfect as putea spune.

Pastele se apropie si aceasta pijama poate fi un cadou ideal. Este placuta la atingere, este amuzanta, interesanta si imi da o stare de bine. Purtand-o parca nu mai pot sa stau trista. Sa vina Pastele, sunt pregatita sa il intampin. Tu esti ?

pizap.com14616996394391

pizap.com14616997199971

pizap.com14616997917101

One response to “Veverita Kigurumi de la WildFashion

  1. Adriana spune:

    Ce amuzanta e 😀

Lasă un răspuns

