Lumea mea e simpla…

…about me

Syncro Translation – indeplineste vise

pe 4 Mai 2016

Acum cateva zile ii multumeam mamei pentru tot ce am, pentru cum gandesc, pentru ce fac si pentru ce simt. In mare parte i le datorez. Pe de alta parte, sunt produsul proprilor mele alegeri, bune sau rele. De la fiecare alegere pe care am facut-o, am invatat ceva.

A trecut ceva timp de cand nu m-am mai urcat pe o motocicleta, dar nu pot uita prima experienta pe doua roti. Aceasta adrenalina si-a dorit-o omul cu care am impartit si bune si rele timp de mai multi ani. Era o perioada cand aceasta dorinta, de a avea o motocicleta, ii captase toate simturile. La auzul lor nu mai manca, nu mai respira, nu mai vorbea. Pur si simplu era profund captivat de ele. Noaptea nu dormea pentru ca isi cauta motocicleta. Saptamani intregi a cautat-o, si a gasit-o pana la urma.

logo-1Pe chipul lui se citea bucurie mare, emotii si implinire. Curiozitatea mea a fost: cum va inmatricula aceasta motocileta pentru ca o parte din acte erau in italiana si cealalta in japoneza. In timp ce mangaia emblema de la Yamaha imi spune: stai fara grija, in timp ce cautam aceasta bestie pe roti, m-am interesat de tot. Trebuie sa ii traduc toate actele. Am cautat o agentie de traduceri online ca totul sa decurga rapid si am ales servicile celor de la Syncro Translation. Prioritar a fost sa traduca actele motocicletei, dar la fel de important a fost sa traduca si manualul tehnic.

Zis si facut. A apelat la ei si actele au fost traduse imediat. Experienta pe care o au, peste 6 ani in acest domeniu, si-a spus cuvantul. Aceasta agentie de traduceri ofera flexibilitate, performanţă, punctualitate şi suport pentru ducerea la bun sfârşit a oricărui proiect, indiferent de complexitatea acestuia. Datorita acestor oameni, profesionalismul a fost dus la o etapa superioara.

A apelat la serviciile agentiei de traduceri si acum visul sau este pe deplin realizat. Datorita barbatului pe care mi l-am ales, am descoperit oameni de valoare. Daca el e fericit, si eu sunt fercita. Multumesc Syncro Translation.

Anna

Lasă un răspuns

