Lumea mea e simpla…

…about me

Stoc Shock la CumparaMisim.ro

pe 6 Mai 2016

De ceva timp am observat o schimbare la mine. Imi e dor din ce in ce mai mult si mai des de mama. O vad zilnic, deci nu distanta este problema. Imi aduc aminte cate lucruri a facut pentru mine si cu cata placere, dar realizez si cat de greu i-a fost. Cand imi schimba lenjeria la pat si ii simteam acel mirou de curat, imi placea sa o miros mult timp. Cand o schimba cu una noua, nu imi mai incapeam in piele de fericire.

Au trecut multi ani si acum imi place sa ii fac eu ei surprize. Am descoperit site-ul CumparaMisim.ro de la o prietena. Am studiat foarte mult produsele lor si am ajuns la concluzia ca produsele lor sunt de calitate exceptionala. Aceste produse parca sunt cusute de pat pentru ca nu aluneca deloc, cu exceptia celor satinate (unde intervine fanzetia). In aceasta perioada, CumparaMisim.ro are lichidare de stoc la cele mai frumoase lenjerii de pat. Au foarte multe modele frumoase, eu am vrut sa fac un top 3. Am reusit cu greu acest lucru, dar am reusit. Atunci cand vezi: bumbac 100%, bumbac Damasc, bumbac satinat, din fibra de bambus, lenjerii de pat pufoase Cocolino, colectia de lenjerii Pucioasa alegerea nu poate sa fie decat dificila.

Va spuneam la inceput de amintirile mele din copilarie. Parintii mei mi-au oferit mai mult decat si-au putut permite, imi aduc aminte de ochii mamei cand pronunta cuvintele Damasc sau Pucioasa. Pentru grija pe care mi-a purtat-o vreau sa ii ofer o mica atentie. In cateva zile voi vedea acei ochi plini de lacrimi de fericire. CumparaMisim.ro sunt foarte promti. In maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii, produsele sunt la tine.

Acestor lenjerii de pat le-am acordat o atentie deosebita si sporita, dar pe acest site mai gasiti si alte produse la fel de calitative ca si acestea. Pe langa aceste lenjerii, ar merge si cateva halate, perne, huse, pilote, nu?

Si acum, top 3 :
50-800x600

lenjerie-cu-6-piese-din-bumbac-100-pentru-pat-de-2-persoane-fabricata-la-pucioasa-cutie-eleganta-punga-cadou-cod-br119-produs-original-3593-800x600

lenjerie-de-pat-dublu-din-damasc-linear-bleu-cu-6-piese-fabricat-la-pucioasa-cod-dr9-produs-original-3369-800x600

Lasă un răspuns

