Lumea mea e simpla…

…about me

Ericdress.com, you surprise me!

pe 8 Mai 2016

Primavara esti tare capricioasa. In ultimile zile am vazut cum de la ghetute poti purta (in aceiasi zi) sandale si inapoi iar ghete. Nu ma deranjeaza aceasta vreme cat sunt la serviciu, dar in timpul liber imi doresc o vreme mult mai statornica. Azi am avut o clipa de noroc. Ericdress m-a cadorisit cu o bluza. Desi este marimea mea, M, imi este mare. Mare grja cand va comandati produse online si mai ales cand nu puteti sa faceti retur. Mare atentie si la detalile prezentate, eu nu le-am luat in seama si am crezut ca maneca este desfacuta. Surpriza. Are dantela. Imi recunosc partea mea de vina, dar nu aveau nici alta marime mai mica.

Desi aceasta comanda nu a decurs fix cum mi-am dorit, deja stiu ce imi voi comanda data viitoare. Motivul este unul foarte simplu: au fost foarte promti in livrare.

If you want cheap tops, click here.

pizap.com14626602051081

pizap.com14626601291401

2016-05-07_15.40.36

pizap.com14626593231161

pizap.com14626595416351

pizap.com14626596845781

3 responses to “Ericdress.com, you surprise me!

  1. Adriana Dinca spune:

    Foarte draguta, sa o porti sanatoasa!

  2. kentlove spune:

    Chiar daca blogul se adreseaza mai mult fetelor, il voi urmari si eu, tu fiind o fata frumoasa si stilata. 🙂

  3. anamaria04 spune:

    Va multumesc :* !

Lasă un răspuns

