Lumea mea e simpla…

…about me

Cadouri care alina dorul

pe 14 Mai 2016

De-a lungul anilor intalnim foarte multe persoane, dar doar o mica din parte din ele vor ramane in sufletele noastre indiferent de distanta dintre noi. In urma cu foarte foarte multi ani am cunoscut un suflet mic, timid si curat, cu o minte agila si cu mare vointa. I s-a recomandat sa faca o scoala ajutatoare din cauza unui defect congenital la nivelul degetelor de la maini, dar a respins aceasta idee. Eram uimita de cat de repede scria. Ea se putea tine cu scrisul dupa dictare, eu nu.

Mi-a parut rau cand a plecat definitiv din tara. Imi e dor de ea (chiar ieri a fost ziua internationala a dorului), uneori am simtit ca a plecat cand aveam cea mai mare nevoie de ea. A avut rabdare cu ea si cu viata insasi si aceasta din urma a rasplatit-o. Stiu ca ea e fericita acum si ca in curand o sa fie si mai fericita. Este insarcinata si stiu cat de mult si-a dorit acest lucru. Mi-ar fi placut sa vad cum fericirea i se citeste pe chip, mi-ar fi placut sa fiu langa ea cand naste. Cine stie ce imi rezerva si mie viata, poate voi putea sa fiu langa ea in acele momente. Sper.

As vrea sa ii duc in tara ei de adoptie toate lucrurile de care ii e dor: de noptile in care citea cate o carte intreaga ca sa nu vina cu lectia neinvatata, de gresia ei rece din baie, de ploaia care ii batea in geam sa se trezeasca, de roua diminetii, de zumzetul albinelor care o enervau, de mirosul cartilor din biblioteca, de calimara de pe birou, de glasul pur romanesc, de covrigii de langa scoala, de gustul laptelui de acasa, de tot ce a format-o pentru omul care este in prezent. Stiu ca nimic din toate astea nu voi putea sa i le duc, dar in schimb as putea sa ii duc un colier personalizat care sa o insoteasca mereu si sa isi aduca aminte de toate lucrurile pe care le-am trait impreuna, dar si de copilasul ei.

pandant-05

Poate va intrebati de ce nu i-am scris numele, putina lume stie ca este insarcinata din persoanele pe care le-a lasat acasa in Romania. M-am bucurat mult cand am aflat cat de importanta sunt pentru ea. Pentru ingerasul ei, i-as darui o bratara ingeras.

dbc35_2

Iti scriu aceste randuri cu lacrimi in ochi, dar iti doresc sarcina usoara.


2 responses to “Cadouri care alina dorul

  1. Sorina spune:

    foarte frumos 🙂

  2. anamaria04 spune:

    ca si tine , ca si voi !

Lasă un răspuns

