Lumea mea e simpla…

…about me

O treaba dificila – alegerea mobilierului din baie!

pe 26 Iunie 2016

Cursul vietii ne surprinde mereu. Mie mi-a adus si surprize placute dar si neplacute. Ei bine, in functie de atitudinea pe care o avem, chiar si celor mai neplacute intamplari le putem da o nuanta potrivita. Acum cativa ani am decis ca e timpul sa fac schimbari majore in viata mea. Unele schimbari le puteam vedea doar eu, altele oricine ma cunostea si altele doar persoanele carora le impartaseam planul de atac.
Uniq-Vanilla-GraphalitMi-am dorit un loc al meu, un loc unde sa stiu ca e caminul meu si nu doar casa mea. Un plan imens de maret, un plan care a luat nastere intr-o maxima adrenalina. Azi ma apropii de realizarea acestui vis. Vreau ca totul sa iasa perfect, sa fiu in primul rand eu multumita de rezultat. Vreau ca toate lucrurile sa fie impecabile si alese cu mare grija. Poate spre surprinderea multora am inceput sa caut mobilier pentru baie mai intai de toate. Chiar daca nu petreci foarte mult timp intre acesti pereti, calitatea timpului pe care il petreci acolo trebuie sa fie de exceptie. Lucrurile din jurul nostru ne pot influenta enorm de mult. Tinand cont de aceasta idee am inceput sa caut mobilier baie in magazinele fizice ( mai intai) si in cele online (pe urma). Dupa orele petrecute la spital, dupa orele petrecute in sala de examen de la facultate, timp prea mult de hoinarit nu mi-a mai ramas. Am umblat eu o zi-doua prin oras, pana am cedat in fata on-line-ului.
Am descoperit multe magazine in aceasta nisa, dar atentia mi-a fost captivata de un depozit online unde am gasit foarte multe produse, culori diferite, modele diferite, un adevarat depozit. Am zabovit asupra acestui site foarte multe zile pentru ca spre deosebire de alte site-uri unde nu aveam ce sa aleg, aici nu stiam asupra carui produs sa ma opresc. Problema mea e ca aceasta dilema inca este de actualitate, dar am tinut sa va anunt si pe voi de noua mea preocupare.
Sfaturile sunt bine venite, daca nu raspund la telefon, ma gasiti la acest depozit online.

Lasă un răspuns

