Lumea mea e simpla…

…about me

O arta suprema , arta ceaiului

pe 27 Iunie 2016

tipsy-strawberriesFiecare pas facut in aceasta viata m-a adus aici. Din grija pentru semeni, mi-am dorit sa le ofer o alinare. Imi aduc aminte cu placere de zilele in care stateam cu mama si ne povesteam toate intamplarile de peste zi, timp in care tineam in maini o cana de ceai. Aducandu-mi aminte de acest lucru mi-am spus: cat timp a trecut de cand nu am mai avut parte de acest rasfat? O astfel de ipostaza nu o poti impartasi decat alaturi de persoanele dragi sufletului tau. Anul trecut am descoperit arta ceaiului, dar acum cateva zile o prietena mi-a adus aminte de ei.

Cum anul acesta terasa se muta la mine acasa si se bea Ice tea 100% natural, pentru ca eu sustin programul Marea Racoreala, am vrut sa vad ce arome de ceai (mai) au. Stiam de data trecuta ca ei detin ceaiuri care energizeaza, tonifica, detoxifiaza, calmeaza. Poate va intrebati de ce am ales aceasta ceainarie si nu alta. Ea intruneste cele mai multe dintre cerintele mele personale. Ceaiul contine doar bucati de fructe si frunze de ceai si poate sa fie consumat fara zahar sau alt indulcitor, este 100% natural.
Adevarata problema acum apare, avand foarte multe combinatii inedite de fructe: capsuni, fructe de padure, mere, pere, sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana, intrebarea de maxima prioritate este: cu ce sortiment imi servesc prietenii?

Dupa lungi dezbateri cu mine insami am ales mai multe variante: Maracuja Orange, Granny’s Garden, Fruits of the Forest, Nile Cruise, Raspberries & Honey. Iubesc ceaiurile care contin foarte multe bucati de fructe. Savorea lor da ceaiului o aroma mult intensificata, dulceata fructului nu iti da voie sa mai adaugi zahar suplimentar, este fresh ca o briza, este ideal pentru o discutie cu peripetii. Aceste ceaiuri iti da posibilitatea sa ai control total asupra intensitatii gustului si sunt usor de preparat.

Pregatirile pentru seara discutiilor libere au intrat in linie dreapta si zambetul iti va ramane fidel pe tot parcursul discutiei.

Lasă un răspuns

