Lumea mea e simpla…

…about me

Prietenul tau din bucatarie

pe 29 Iunie 2016

Sa scriu un articol despre relatia mea cu frigiderul, asta da provocare pentru mine. Imediat mi-am adus aminte de povestile unor prieteni care facusera facultatea la Bucuresti. Imi povesteau ca aveau lacat la frigider si era un obicei des intalnit acolo. Cine nu il avea acest obicei de la inceut, era nevoit sa il adopte cu timpul. Imi aduc aminte de mimica mea cand am auzit asa ceva. Era inadmisibil pentru mine, parea o poveste cu mult Science Fiction in ea.

frigider-preRelatia mea cu frigiderul este cat se poate de deschisa, de directa. Dimineata cum ma trezesc ma duc la el si imi pregatesc un mic pachet pe care il iau la birou. Cand ma intorc de acolo, direct la el ma opresc, seara iar il vizitez. Ii fac si cate o scurta vizita printre mese. Acum 2-3 ani imi aduc aminte ca ma duceam si noaptea la el. Stai, nu te gandi ca sunt o super gurmanda, dar era singurul care ma putea racori in cateva secunde. Din pacate eu nu pot sa beau apa direct din frigider, mai bine mananc un fruct rece.

Frigiderul imi delimiteaza fiecare moment al zile. Iar el ma face fericita. Imi ofera de fiecare data fix ce anume caut, imi place asta. Uneori ma gandesc: de unde stie ce anume as vrea sa mananc? Minunat mister, dar nu vreau sa deslusesc acest mister. E prea bine asa cum e.

Relatia ta cu frigiderul care e? Ai de gand sa cumperi unul nou in perioada 15 mai – 31 august 2016? Te intreb pentru ca cei de la Liebherr vor sa ofere o garantie de 6 ani clientilor care cumpara produse de la ei in aceasta perioada. O relatie frumoasa incepe cu un frigider Liebherr.

Lasă un răspuns

