Lumea mea e simpla…

…about me

Fiecare ceas pe care nu-l petreci singur, e un ceas furat vieţii.

pe 11 Iulie 2016

Jocuri de copilasi, cui nu i-au fost dragi? Si daca acum suntem o idee mai mari, nu mai avem voie sa ne jucam? Un joc care tine plictiseala la distanta este mima. Interesant este faptul ca atunci cand jucam mai des, ne vin si mai multe idei. Mi-ar placea sa am atat de multa imaginatie incat sa o pot imita pe Nancy Meyers. Oare cat de greu mi-ar fi sa mimez tara ei de provincie USA, pe urma orasul sau natal Pennsylvania si mai apoi pe ea. Nancy Meyers este o femeie care pare ca a descoperit leacul frumusete fara batranete. Aceasta femeie a ajuns in casele a multor oameni prin filmul sau What women want. Trebuie sa recunosc ca am vazut filmul de cateva ori pana acum si mereu m-am intrebat: de ce nu a facut si varianta What men want?

Cred ca a venit timpul sa imi imaginez singura aceasta varianta. Cele mai multe femeie se gandesc la aceasta intrebare atunci cand trebuie sa cumpere un cadou pentru un barbat important din viata sa. Cu cat cunosti un barbat mai bine, cu cat petreci mai mult timp in preajma sa, cu atat alegerea cadoului este mai dificila. Si totusi, ce isi doresc barbatii? Ei isi doresc experiente noi, sa cunoasca lumea cat mai mult, dar isi doresc si obiecte practice. Si totusi, depinde si cat de practic este cadoul ca ar putea sa creada ca si de ziua lui il pui la treaba. Eu ma gandesc la obiecte simple dar pretioase, obiecte utile dar marete, obiecte elegante dar sincere, obiecte functionale dar cu mult farmec.

Si acum imi pun intrebarea: ce obiect ar putea sa intruneasca toate cele de mai sus? Ce ar putea sa multumeasca un barbat incat sa zambesca cu mult sarm incat sa ii citesti fericirea in ochii lui? Ce ar putea sa il incante atat de mult si sa ii aduca foarte multa placere? Cadoul pe care vrei sa il oferi, trebuie sa aiba in el toate caracteristicile respectivului barbat. Dintre toate vreau sa mentionez ca trebuie sa fie remarcabil, cu mult gust, atent la detalii, inteligent, captivant, calm, sa aiba dragalasenie. Sa continui lista cu tot ceea ce consider eu ca este important la barbat?

Toate acestea exista intr-un singur obiect, in singurul magazin online din Romania cu ceasuri și accesorii dedicat bărbaților. WatchShop funcționează bazându-se pe modul tipic masculin de a căuta și cumpăra ceasuri. Acest magazin detine stocuri serioase, ceasuri originale 100%, o echipa de cunoscatori si de asemenea informatii complete si relevante. Acum, poate sa imi spuna cineva ca un ceas bine ales, nu intruneste toate informatiile de mai sus? Daca le-as lua, acum, pe fiecare in parte si as justifica alegerea facuta, la sfarsit mi-as aduce aminte cuvintele profesoarei de matematica din generala – clasele V – VIII: quod era demonstrandum. Eu prefer sa las acest mister sa pluteasca. Sa ne bucuram de tot ce ne este dat, inclusiv de barbatul caruia tocmai i-am oferit, in dar, un ceas.
WS_banner_800x1470px_2

Lasă un răspuns

