Lumea mea e simpla…

…about me

Nu uita sa-ti incepi ziua cu un zambet

pe 13 Iulie 2016

Complexele de mic copil m-au urmarit in toate etapele vietii. Nu am avut complex ca sunt scunda, ca nu am ochii verzi ca fratele meu. Complexul meu a fost ca nu am un zambet clar, asa cum mi-as dori. Poli-rezectiile apicale pe care le-am facut mi-au distrus zambetul, albul dintilor si increderea in mine. Am ajuns pe mana multor medici stomatologi care in loc sa construiasca ce era deja deramat, simteam cum ma imping mai mult in prapastie.

Cineva acolo totusi sus ma iubeste si un amic a inceput sa lucreze in cabinetul unui tenician dentar. Dupa o perioada, m-am dus la el si l-am rugat sa imi recomande un medic stomatolog. In felul acesta am cunoscut un medic tanar, care face aceasta meserie din pasiune, un medic care a inceput sa reconstruiasca increderea pe care o pierdusem. Pana sa il cunosc nu ma duceam la dentist decat atunci cand aveam o problema, de cand l-am cunoscut am inceput sa imi fac programare si pentru un simplu control. Intalnirile cu el sunt la fel ca cele cu un prieten pe care il vezi rar, dar intr-o ora iti povesteste tot ce a facut de cand nu l-ai mai vazut.

header_3

La ultima programare nu a fost nevoie sa-mi povesteasca nimic pentru ca am observat ca si-a pus aparat dentar. Am inceput sa il intreb cate in luna si in stele. Se pare ca rolurile s-au inversat de data aceasta. Medicul a fost pus la zid cu intrebari. Mint, nu a fost pus la zid, pentru ca zambea si ii facea placere sa vorbeasca despre noua lui investitie. Cu cat volumul de intrebari era mai mare, cu atat era mai entuziasmat.

Era o placere sa il privesc, sa il ascult cu cata dragoste vorbeste de aceasta investitie. El medic stomatolog apelase la un cabinet stomatologic si singurul sau regret era ca nu facuse mai demult acest pas. In rest nimic nu se modificase. Entuziasmul sau era debordant, desi trecusera cateva luni de cand il avea. Cu siguranta multa lume l-a intrebat la ce clinica a apelat, asa cum si eu facusem. Si acum imi rasuna cuvintele lui in minte Cris Smile. Medicul meu stomatolog a fost cucerit de profesionalismul altor colegi de ai lui. Pentru mine a fost cea mai profunda recomandare pe care putea cineva sa le-o faca.

logo-cris-smile

Haideti sa zambim pentru ca zâmbetul este fericirea care se află chiar sub nasul nostru.

Lasă un răspuns

