Lumea mea e simpla…

…about me

O alegere inteleapta, Bimmer Service

pe 24 Iulie 2016

Soarele torid te pofteste la voie buna, la distractie. El trezeste in tine pofta de libertare, de escapada. Karma imi zambea, am zis ca e momentul sa imi strang gasca de fete si sa plecam la mare, ca doar calatorului ii sta bine cu drumul lung. Zis si facut, ne-am strans patru fete cucuiete, am luat trei zile din calendar, s-au strans bagaje cat pentru o luna. Ne-am urcat in masina ca sa mergem sa ii facem plinul ca a doua zi sa plecam direct spre locurile care ne cheama.

Entuzismul ne-a parasit in momentul in care masina a inceput sa scoata sunete straine. Se opunea acum planului nostru? Refuzam asa cred asa ceva. Am tras pe dreapta ca doar eu eram capul rautatilor distractiilor. Nu am nicio problema in a fii soferita, pana dau de astfel de probleme. Dar prietenul la nevoie se cunoaste. Fac o scurta lista cu persoanele care m-ar putea ajuta, dar raspunsurile lor sunau cam asa: anuleaza tot si fa o programare la reprezentanta, m-am mutat din oras de cateva luni, sunt plecat – asteapta sa ma intorc. Cum auzeam raspunsul lor nefavorabil mie, refuzam sa mai ascult ce imi mai spuneau.

Era timpul pentru planul B, prietenul meu tacut: Google. Intru si caut un service prietenos si autorizat, in apropiere de locul unde ma aflam, cu oameni calificati si pasionati de meseria lor. El a stat cateva secunde si a calculat toate posibilitatile si imi spune Bimmer Service. Primul impact a fost poza cu birourile lor: numai niste oameni pasionati de BMW pot avea asemenea birouri. Acesta a fost gandul meu. Ulterior aveam sa conving de veridicitatea acestui gand. Mi-am alocat cateva minute ca sa citesc cateva informatii pe site despre ei: pareri, reclamatii, experienta, opinii, FeedBack. In general cautam informatii care sa ma convinga de faptul ca ei sunt cea mai buna alegere.

A fost prima experienta de acest gen si nu voiam sa am regrete. Am cautat adresa lor si am zis e singura mea sansa. La contact am gasit adresa lor: Str. Brebenei Nr. 20 Sector 5 Bucuresti. Am ajuns la ei putin speriata. Au vazut aceasta teama a mea pe mimica mea si m-au intrebat: prima data cu masina intr-un service? Le-am spus ca da, desi mai fusese candva si in alt service dar nu singura. Le-am spus ce simptome are si le-am spus si de planul meu maret. Mi-au zambit si ma rugau sa ma linistesc ca totul o sa fie bine.
key-reader
Imi doream sa cred tot ce imi spuneau, le-am dat cheile de la masina si au dus-o undeva in spate. Simteam ca ma despart de o buna prietena, pe care nu voiam sa o las sa plece de langa mine. In momentele de stres, de asteptare imi place sa citesc. Mereu am pe telefon o carte in PDF, este usor de carat si mereu la indemana. Am luat loc in sala de asteptare si am inceput sa citesc un nou capitol din carte. Nu stiu cat timp a trecut, nu stiu cate capitole am citit, stiu ca mi-am ridicat ochii cand am simtit ca cineva ma priveste. Era acelasi barbat caruia ii dadusem cheile, ma privea si zambea. M-am intrebat de cat timp era acolo, dar nu am indraznit sa il intreb. Mi-a spus despre problema pe care o avusese masina mea dar multe notiuni nu le cunosteam. Am retinut in schimb urmatoarele cuvinte „Va multumesc ca ati avut incredere si ati apelat la primul service independent din Romania ce detine acces la bazele de date BMW Group. Sa aveti distractie placuta.” Uitasem ca ii spusesem de planul meu, dar ei sunt atenti la toate informatiile ce li se dau.

Va multumesc !

2 responses to “O alegere inteleapta, Bimmer Service

  1. bogdan.adrian spune:

    Recomand cu incredere Bimmer Service

  2. anamaria04 spune:

    Cind noi doi gandim la fel, simtim la fel, iubim la fel.

Lasă un răspuns

