Lumea mea e simpla…

…about me

Buy less, choose better !

pe 14 August 2016

Momentan toate liniile sunt ocupate, va rugam asteptati, apelul dumneavostra este foarte important pentru noi. Cum imi pot spune ei mie asa ceva si sa ma lase sa astept de m-au determinat, de multe ori, sa inchid apelul inainte ca un operator sa il preia? Rabdarea mea se termina undeva la aproximativ 10 minute de asteptat. Dupa atat timp pierdut, nici tonul meu nu mai era unul prietenos.

Atunci cand am parte de un astfel de tratament, imi pierd increderea in compania respectiva. Un client se castiga greu, dar se pierde foarte repede. Partea ingrijoratoare este aceea ca prin prisma unei astfel de experiente ai tendinta de a judeca si alte firme. Iti recomand sa acorzi o prima sansa fiecarei firme care are serviciul #SuportClientiNonStop. Flanco a muncit mult pentru a imbunatati timpul de asteptare in momentul in care cineva ii contacteaza prin intermediul serviciului call center. Ei ne pun la dispozitie un serviciu care este deschis 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, iar un operator este mereu disponibil sa ne ajute cu informatiile de care avem nevoie. Pana aici nimic nou. Partea suprinzatoare este aceea ca si-au propus sa preia fiecare apel in maxim 40 de secunde.

Cu gandul la ce si-au propus cei de la #Flanco, mi-am adus aminte doua versuri scrise de Mihai Eminescu: De-o fi una, de-o fi alta… Ce e scris si pentru noi, /Bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i razboi. Asa este! Dar cel mai bine e sa vedem cum stau lucrurile cu adevarat.

Am aflat ca exista trac si in spatele camerei de filmat, dar timpul de raspuns este unul foarte bun. S-au incadrat in cele 40 de secunde. Eu aproximez ca pe la secunda 31 mi-au preluat apelul. Sa ne bucuram de shopping pentru ca acum avem acest call center care functioneaza perfect. Ce as avea de reprosat? Nimic, doar de facut o mica observarie pentru operatori: mai multa atentie la numele interlocutorului.

Lasă un răspuns

