Lumea mea e simpla…

…about me

Life is never easy for those who dream.

pe 21 August 2016

Ce sunt visele? De ce visam? De unde vin ele si mai ales care este semnificatia lor? Sunt intrebari la care ne-am gandit de multe ori in viata. In urma cu mai multi ani, Virgil Iantu ne invata sa sunam un prieten. Eu recomand sa fie intrebat un om de profesie psiholog, el iti poate raspunde la aceste intrebari. E ciudat sa iti spuna cineva ca ai mai multe vise pe noapte, cand tu abia daca retii unul. E ciudat si cu acele vise care se repeta.

Pe cand eram o mogaldeata de fata mi-a spus cineva sa imi las mereu pe noptiera de langa pat un caiet si un pix, cum visez ceva, sa trec acolo. Oare asa au procedat Larry Page, Mendeleev, James Watson, Tesla, Elias Howe? Numele lor poate nu iti inspira nimic dar daca zic de motorul de cautare Google, de tabelul periodic al elementelor, generatorul de curent alternativ, de spirala ADN, de masina de cusut cu siguranta stii de ele. Toate acestea le-au aparut acelor oameni in vis. Sa visezi este frumos, dar este minunat cand aceste vise devin realitate.

Eu am un vis, un vis pe care l-am avut in nenumarate nopti la randul. Acum visez la el si cand sunt treaza. Visez sa vad infinitul marii, visez sa simt ca totul imi apartine, vreau sa pot sa controlez totul, sa cunosc forta naturii. Este minunat cand totul se afla sub conducerea ta. In general omului ii e frica de foc, dar forta apei este la fel de puternica, daca nu chiar mai puternica.

regata-marilor-veliere-5

Navele cu panze sunt fascinante, imaginatia zburda printre catarge, face tumbe pe punte, se plimba in voie de la prova la pupa. Aici ea isi retraieste copilaria, isi retraieste cele mai frumoase amintiri. Aceasta este o parte din imaginatia mea, care se afla sub actiunea vantului ca si o vela. Ea poate sa faca ceea ce eu nu mai pot. Eu sunt captiva intr-un scaun cu rotile, sunt captiva intr-un corp care nu ma asculta. Pentru voi ceilalti va spun doar atat: Cea mai mare aventura este sa trăiești viața la care visezi.

In mai putin de o luna, 15 nave vor putea fi vizitate in portul Constanta pentru ca anul acesta Regata Marilor Veliere se reintoarce la noi in tara. Cei care doresc sa le viziteze, pe fiecare (in parte) accesul este gratuit. Aceasta este a doua editie la care ia parte si Romania, dar vine si cu noutati impresionante: numarul velierelor este mult mai mare si spectatorii vor avea parte de diversitatea culturală specifică Dobrogei.

Enjoy it ! This is my story for you!

29 responses to “Life is never easy for those who dream.

  1. adrianadinca spune:

    Wow! 15 nave?! Cat de frumos!!! Mi-ar fi placut sa fiu in apropiere, sa le vizitez, dar din pacate sunt departe… Sper sa ajungi tu si sa faci cateva poze (mai multe) frumoase, sa le impartasesti cu noi. ❤

  2. Otto spune:

    Unul din evenimentele care incepe sa prinda contur si in Romania chiar daca mai firav. Am inteles ca va fi vorba de 2 curse cu plecare din Constanta undeva pe la 10-11 Septembrie si respectiv 2 Octombrie cu plecarea din portul Soci si sosirea in Bulgaria. La mai mare!

  3. Ethos spune:

    Frumos text. Și da, să faci poze! 🙂

  4. Iulia Corina spune:

    Te-ai jucat cu mintea mea, de la visul din timpul noptii pana la cel pe care il are omul cu ochii deschisi. Dupa o astfel de introducere mi-ai starnit curiozitatea sa vad ce e cu Regata.

  5. lazar ramona spune:

    Mi-ar placea si mie o plimbare… Ce frumos!

  6. mihai spune:

    Sună foarte frumos aveam în gând să merg la mare in perioada asta si e o idee foarte buna sa trec si prin port sa le vizitez

  7. Gabriela Podocea spune:

    Sa ne facem timp pentru visele noastre..

  8. Panait Ionut spune:

    Oho! Ce frumos! Sper sa reusesti sa ajungi la malul marii si sa ne incanti privirile cu vreo cateva poze frumoase! Apropo, imi place foarte mult modul tau de a scrie si sper ca o ramana asa! 🙂

  9. Aureliana spune:

    Să nu renunțam niciodată la visele noastre , chiar dacă uneori visăm cu ochii deschiși !

  10. Lorette spune:

    As vizita Constanta pentru o astfel de -expozitie-.

  11. Amalia spune:

    Interesant vis. Cine stie, poate o sa se adevereasca!

  12. doina racoti spune:

    Eu sunt din Constanta, deci nu voi lipsi.
    N-am citit bine? Esti in scaun cu rotile? Ce ai patit?

  13. doina racoti spune:

    Eu sunt din Constanta, deci nu voi lipsi.

  14. Cred ca va fi extraordinar la acest eveniment , mi-as dori sa particip !

  15. anamaria04 spune:

    pai … bagi un pui de somn pe A1 si inca un pui de somn pe A2 si te trezesti in mijlocul actiunii

Lasă un răspuns

