Lumea mea e simpla…

…about me

Simplicity is the key note of all true elegance!

pe 22 August 2016

Oricat de mult iti place ce lucrezi, vine un moment in care nu mai vrei sa faci nimic. Doar sa petreci timpul cu prietenii, sa mananci o inghetata, sa povestiti cate luna si in stele. Sa fie soarele de vina? Sa fie oboseala acumulata in luni de zile? Da, si eu am astfel de momente. Cand am aceste stari, imi place sa ma retrag la marginea orasului meu, imi place sa privesc apa, sa rad in voie fara sa imi spuna vreun vecin ca e program de liniste. Imi place chiar sa imi iau tableta si sa citesc ceva, sa ma intind, sa ma rasfat, sa fac ce imi doreste sufletul. Pentru toate acestea am nevoie de doua lucruri, de o buna prietena, cu care imi place sa impartaresc aceste lucruri, si de haine in care ma simt bine, care imi transmit o stare de veselie.
IMG

IMG2

IMG3

Acest tricou – Little Bit Naughty imi aduce aminte de copilarie pe care nu vreau sa o las sa plece din inima mea. Este un tricou care urmareste linia corpului, fiind elastic, si il scoate in evidenta. Are o textura moale, parca cere atentie. Este un tricou care a urcat in topul preferintelor foarte repede. Imi place ca il pot purta in diferite ocazii: de la casual la sport. Asculta-ti inima si urmeaza-o.

tricou_roz_285x255

2 responses to “Simplicity is the key note of all true elegance!

  1. iaela Debora spune:

    Felicitari pentru : Simplicity is the key note of all true elegance! http://www.erry.ro

Lasă un răspuns

