Lumea mea e simpla…

…about me

S-a dat liber la piscina

pe 28 August 2016

14182080_1337013499659676_1431042694_n
De dimineata citeam un citat despre fericire, iar acest citat m-a pus pe ganduri. Sunt fericita? Am ce imi doresc pentru a fi fericita? Cine si ce ne aduce fericirea? si sirul intrebarilor continua. Ma uit pe geam si vad micuta mea gradina. Acolo imi astept prietenii sa petrecem cateva ore minunate. Nu am surprins si in poza, dar in partea dreaptea este un loc amenajat pentru fetita noastra si pentru prietenele ei. Acolo avem leagan, topogan si nisip. Stam la cativa kilometri de oras, dar am incercat sa creem aici universul nostru.

Sotul a venit langa mine. M-a luat in brate, m-a pupat pe crestet si m-a intrebat ce s-a intamplat. Ma strigase, mai devreme, si nu i-am raspuns. I-am spus ca nu l-am auzit si ca ma uitam la gradina noastra, ca ma gandeam la cat de fericita sunt de cand ne-am mutat aici, dar parca mai lipseste ceva. M-a strans putin mai tare in brate si m-a intors cu fata catre el. Avea ochii incarcati cu lacrimi si mi-a soptit ca el si-ar mai dori ceva: piscina Elcora. I-am zambit, l-am strans si eu in brate si i-am spus: hai sa ne uitam la piscine, avem timp pana vor ajunge prietenii nostri la gratar. Cat de frumos e sa ai persoanele cele mai apropiate alaturi si sa te bucuri de linistea naturii, si sa iti mai vezi si copiii jucandu-se in voie, sub supravegherea ta.

Da, sunt fericita pentru ca imi gestionez timpul catre lucrurile care conteaza cu adeverat pentru mine, catre lucrurile pe care le consider importante si fericirea se gsaseste la tot pasul. Trebuie sa vrem sa o primim in casa noastra, respectiv in gradina noastra.
13619859_1160048830717926_1377083653730140629_n

2 responses to “S-a dat liber la piscina

  1. o piscina sigur imbunatateste foarte mult aspectul unei gradini si devine un mod foarte bun de relaxare si distractie.

  2. anamaria04 spune:

    Asa este. Iar multe lucruri spunem ca le cumaram pentru bucuria altora, dar omitem sa spunem ca si pentru bucuria noastra.

Lasă un răspuns

