Lumea mea e simpla…

…about me

Smiles are free… but worth a lot!

pe 28 August 2016

Suna telefonul, la capatul celalalt este o persoana draga. Imi place sa stam de vorba, desi avem, de multe ori, pareri diferite. Subiectele noastre de discutie sunt cele mai bizare din lume. De exemplu, ultima data, vorbeam despre efectele adverse ale unor tratamente. Concluzia finala a fost ca majoritatea ataca dantura. Chiar aceasta persoana este victima unui astfel de tratament si de aceea prefer sa nu ii dau numele. Intr-un an de zile dantura i-a fost atat de afectata incat acum problemele, pe care le are, sunt grave.

Implant-dentar-800x600

A ignorat ani de zile aceste probleme, din diferite motive: de la finantare la dentofobia. Azi asa, maine asa, luna urmatoare la fel, ba chiar si ani urmatori la fel. Printr-un miracol, a venit ziua in care mi-a telefonat si mi-a spus ca a gasit o clinica stomatologica unde se simte relaxat, unde a inceput un tratament care va dura cateva luni, dar la sfarsit va avea o dantura impecabila.

M-am bucurat, stiu cat de mult suferise din aceasta cauza, atat la propriu cat si la figurat. Uneori imi cerea o pastila roz, care facea minuni, pe care eu o aveam mereu in geanta. Rar zambea in poze si evita raspunsul la intrebarea de ce nu zambeste, desi era evident de ce. Pana la sfarsitul anului o sa faca si acel implant dentar de care are nevoie. La aceasta clinica a gasit ceea ce nu spera nici el sa gaseasca.

Abia astept sa vad finalul acestor interventii, dar pana atunci ma bucur de fiecare zambet pe care il afiseaza. Uneori ma gandeam ca o sa ajung sa fiu invidioasa pe Dental Praxis, pentru ca trece mai des pe acolo decat pe la mine. Sunt sigura ca nu reusesc sa inteleg durerea fizica si sufleteasca prin care a trecut din cauza acestei probleme, dar pentru atat cat inteleg, i-am oferit intregul meu suport moral. Viata uneori nu e corecta, dar cea mai buna moneda, pentru ea, este un zambet din inima, clar si curat.

Lasă un răspuns

