Lumea mea e simpla…

…about me

Choose to be optimistic, it fells better

pe 8 Septembrie 2016

Zile, saptamani, luni ba chiar ani de zile m-am rasfatat cu melodia baietilor de Vunk Vreau o tara ca afara. Aceste versuri au fost recompensate cu ”Premiul de Excelență” la Gala 10 pentru România. Din cauza serviciului, a problemelor personale nu am mai beneficiat de un concediu adevarat de mult timp. Chiar si in zilele libere pe care le-am avut, am primit telefoane de la serviciu si buna dispozitie disparea subit.

Trebuie sa stiti ca sunt o fiinta iubitoare de oras. Nu as putea sa petrec prea mult timp departe de confortul cu care sunt obijnuita. Am amintiri lacrimogene in care plangeam pentru ca parintii mei ma lasau la tara. As calatorii oriunde, numai sa am confortul pe care mi-l doresc. Poate va intrebati ce e cu aceasta introducere, imediat va lamuresc.

cats

Zgomotul orasului este si el un factor important in acumularea stresului si calatorind, indepartez stresul foarte usor. Ma intreb oare: exista vreun om care nu a fost martor la nevoia acuta a romanului, si in special a bucurestenilor, de a respira aer curat, de a se reuni cu natura? Este fascinant sa asculti ciripitul pasarilor, cantecul greierilor dar ce fac cu gazele, gandacii, fluturii, cu aceste vietuitoare cu care nu ma impac? Prietenii imi spun ai la munte cu cortul, eu pun in balanta si avanatajele si dezavantajele si uite asa am ramas de ani intregi acasa. E un mister ca au rasmas alaturi de mine, desi nu am fost cea mai de nadejde prietena. Ca sa ma convina imi spuneau ca hotelurile, resorturile sunt asemanatoare, ca difera pretul si tematica localului. Adevarul e ca nu puteam sa ii contrazic. Si eu imi doream ceva memorabil, ceva unicat dar sa am parte si de confortul necesar.

cazare-la-vila-nicoleta-din-baile-olanesti-valcea-oltenia-80-1024x683

Intr-o zi, in timp ce cautam pe Google cazare Oltenia am descoperit un site care m-a captivat enorm de mult. Il asemanam cu o carte buna pe care o descoperi intamplator si nu iti mai vine sa o lasi din mana, DescoperimRomania.ro – Idei de calatorie si oferte de cazare in Romania. Tot rasfoind cu sete acest site am vazut ca ofera Cazare Baile Olanesti. Nu am foarte multe amintiri cu parintii mei in deplasare /excursii, dar aceasta locatie reprezinta foarte mult pentru mine. Admiram cu sete peiseje de acolo si invitabil am descoperit aceasta vila Nicoleta din Baile Olanesti. Este o vila cu un aer intim, fix ce avem nevoie pentru a petrece clipe de neiutat. Fiecare din noi avem un program incarcat, dar trebuie sa ne gasim un timp pe care sa ni-l dedicam, randamentul nostru depinde tonusul si de starea psihica pe care o avem.

Din unele puncte de vedere pot sa spun ca avem o tara ca afara. In urma cu foarte multi ani admiram cateva locatii de camping de lux cum sunt cele din Australia, Kenya, Scotia, Canada, USA si mult multe alte tari. O data ce le descoperi este imposibil sa nu iti incolteasca aceasta idee in suflet, ba mai mult este un trend in crestere. In urma cu doua luni am vazut o stire in care se anunta ca la Nucsoara s-a deschis primul camping de lux. Aceasta veste a provocat doua valuri de fericire. Primul pentru ca asteptam sa vad asa ceva si la noi in tara si pe urma pentru ca acest camping de lux este la Nucsoara ( Arges ) , iar eu sunt argeseanca get-beget. Este o locatie care promite enorm de multe si cine stie, poate ca in viitorul apropiat vom putem sa ne strangam cat mai multi si sa facem o escapada din urban. In asemenea conditii mai zic si eu…

Aceasta este prima locatie, cine stie pe unde se va infiinta a doua, poate chiar la Olanesti, sunt destul de multe peisaje ce merita a fi explorate cu mic si mare, de-a lungul si de-a latul.

noname

14 responses to “Choose to be optimistic, it fells better

  1. Otto spune:

    Alimentatia saraca in vitamine sau dezordonata, stresul, aglomeratia, problemele cotidiene fac din noi niste masinute foarte sensibile la mediul inconjurator mai ales in zonele urbane aglomerate. In ultima perioada am descoperit ca ma streseaza zgomotul ambulantelor ce trec pe bulevardul unde locuiesc. Nu odata m-am gandit ca acolo e cineva care e in stare critica iar si mai alarmant este ca asta se intampla de cateva zeci de ori pe zi. Sa nu mai vorbim de claxoane gratuite, motoare ambalate sau vecinatatea unui loc de joaca. Doar ca uneori parca ai nevoie de putina liniste si daca nu o gasesti nu e tocmai placut.

  2. TrendWithDeea spune:

    Sunt foarte aproape de mine 😀

  3. Aveam o tare superba, plina de locuri ce merita vizitate :), voi trece pe lista Băile Olănești, nu am ajuns încă, dar îmi doresc :).

  4. Minunat articol. Chiar îmi faci pofta de o plimbare

  5. RaduThor spune:

    E frumos acolo! Am fost destul de demult!

  6. anamaria04 spune:

    Stiu ca trendul de a calatori prin alte tari e in floare, dar din cand in cand merita sa ne vizitam si tara.

  7. Lamiita Petre spune:

    E pacat sa nu vizitam locuri din tara noastra unde turistii straini vin si apreciaza frumusetile noastre. Nu am nimic cu cei care isi petrec vacantele in afara dar foarte multi habar nu au nici unde sunt localizate judetele tarii ca sa nu mai vorbim de alte chestii

  8. Antoaneta spune:

    Eu prefer sa ii duc pe copii sa descopere locuri din tara noastra si sa ajunga sa o iubeasca 🙂

  9. Intr-adevar, tara noastra este foarte frumoasa, doar ca de cele mai multe ori avem ghinionul de a nu descoperi lucrurile frumoase pe care le ascunde. Am mers si eu de cateva ori prin mai multe orase ale tarii si nu pot sa spun decat ca mi-a placut la nebunie. Felicitari pentru articol! Imi place foarte mult modul in care scrii si sper ca va ramane asa 🙂

  10. Kiersten spune:

    It’s very effortless to find out any topic on web as compared to books, as I found this piece of writing at this web site.

Lasă un răspuns

