Lumea mea e simpla…

…about me

Impulsul de a calatori este unul din cele mai benefice lucruri ale vietii

pe 9 Septembrie 2016

Fiecare copilarie este unica si cu drag ne aducem aminte de ea. Eu am crescut intr-o lume a barbatilor, intr-o lume unde mirosul de ulei ars, de benzina/motorina sau de anvelopa incinsa pandeau la orice pas. In fiecare zi auzeam cate un cuvant nou, iar seara imi placea sa caut, sa aflu mai multe despre acel cuvant. Asa am descoperit ca multe cuvinte le pronuntau gresit: jiclor (multi spun jigler), janta ( ≠ geanta ) , marsarier ( ≠ marsalier ), bare ( ≠ bari ), anvelope ( ≠ cauciucuri ) si lista continua.

In placea sa cunosc tot mai multe despre aceasta lume care imi era necunoscuta. Din momentul in care am obtinut persisul de conducere mi-am pus intrebarea: ce anume vreau sa fiu: conducator auto sau sofer? La prima vedere nu pare a fi nicio diferenta, dar cei care au deja multi kilometri rulati deja stiu ca este o mare diferenta. Raspunsul mi l-am dat in momentul in care am ajuns sa fac schimbul la ulei de doua ori pe an si nu pentru ca voiam eu ci pentru ca imi spunea ( ma certa ) mecanicul.

corsa_header_brandpage978x274

Din momentul in care ajungi sofer (chiar si conducator auto), trebuie sa sti de unde poti face rost de piese la un pret convenabil. Nimeni nu isi doreste ca masina sa i se strice, dar totusi acest lucru se poate intampla. Prima data (pentru mine) a fost crucial, eu spuneam ca am copilul bolnav. Asa mi-am facut eu debutul in cautarile mele privind dezmembrari Opel Corsa. Am primit multe raspunsuri, foarte diversificate, ceea ce ducea la timp pierdut, bani cheltuiti inutili pe benzina si trebuia sa apelez si la diverse persoane pe care sa le rog sa mearga cu mine. Numai dezavantaje. Simteam ca totul se naruie in jurul meu.

Ca un facut, in acele momente a sunat un vechi amic. Datorita amintirilor care le aveam legate de el, i-am raspuns cu un ton domol. Simtindu-ma atat de deprimata a stat de vorba cu mine pentru a vedea cu ce poate sa ma ajute. I-am povestit naduful meu si la sfarsit l-am auzit cum a rasuflat usurat. Cauta pe internet dezmembraripenet. I-am raspuns ca nu stiu pe ce site sa intru, cum sa caut si ca simt ca asta e o noua alergatura care nu stiu unde ma va duce. dezmembraripenet.ro, a spus el a doua oara. Auzindu-l, de data aceasta, nu am mai zis nimic. Cauta acolo piese Opel Corsa pentru ca acest site este de fapt o bursa de piese auto in cadrul careia parcurile de dezmembrari posteaza anunturi cu piese sau masini pentru dezmembrari. Tu iti faci cont de utilizator, pui o cerere pentru piesa de care ai nevoie. Cererea ta ajunge la parcurile din sistem care dezmembreaza marca respectiva. In scurt timp primesti raspuns la cererea ta si tu alegi oferta pe care o consideri convenabila. Ce alergatura, ce timp pierdut si prieteni retinuti din timpul lor liber? Pai daca tot vrei sa ii reti, macar duceti-va la un pub sau parc pana primesti raspuns la cererea ta. Simplu.

2016-opel-corsa-opc-front-section-2-1500x1000

Adevarul e ca este simplu, pana dai de omul care sa te indrume. Acum ca problema era ca si rezolvata, aveam in gand doar urmatoarea expresie : Ride hard or stay home. Fratele mele ar fi spus : I need NOS !

5 responses to “Impulsul de a calatori este unul din cele mai benefice lucruri ale vietii

  1. Ethos spune:

    Cred că Opelurile sunt și ceva mai ieftine. Cât despre tine, n-aș fi ghicit că ai crescut într-o lume a bărbaților! 🙂

  2. interesant articol. Este fantastic c exista o bursa de piese auto care ne ajuta sa gasim tot ce avem nevoie pentru masinile noastre

  3. RaduThor spune:

    Şi? Ai rezolvat problema? Sper din tot sufletul, citind cât de mult îţi place să călătoreşti cu Opelul tău.

  4. Lamiita Petre spune:

    Foarte buna ideea de a infiinta aceasta bursa de piese auto, vine in ajutorul multora dintre noi

Lasă un răspuns

