Lumea mea e simpla…

…about me

It’s all about the light

pe 16 Septembrie 2016

Grea e viata de artist, noaptea vesel, ziua trist. In aceasta saptamana cu totii am pierdut un actor care ne-a bucurat copilaria, adolescenta si ne bucuram de fiecare data cand il mai vedeam la televizor. Din ce in ce mai rar in ultimul timp pentru ca se retrasese din viata publica. Sebastian Papaiani, pitestean de al meu, roman de al nostru, va ramane in inimile noastre. Imediat cum auzi de BD, iti vin in minte n secvente cu el. A fost un actor care a stralucit si luminat sufletele noastre.

Plecand de la acest gand, mi-am dat seama cat de putine stie tanara generatie de acesti actori. Din pacate, acesti copilasi, nu stiu cum e sa iti petreci ziua de nastere sau onomastica in familie, nu cunosc experienta de a organiza sfarsitul clasei in clasa de curs si nu la un local. Par nostalgica, nu? Cu siguranta asa sunt, dar datorita acestor amintiri, si a altora asemanatoare, am devenit omul care sunt azi.

Nu sunt impotriva schimbarilor, din contra, le accept cu inima deschisa dar sa nu ne uitam trecutul. Imi aduc aminte cum decoram casa cu hartie colorata, cu hartie creponata, cum stateam ore in sir sa perforez multe hartii ca sa fac confetii. Pentru mine era o mare placere sa fac toate acestea si multi ani mai tarziu am aflat ca mamei ii facea placere sa ma vada preocupata cu asa ceva. Parintii prichindeilor din ziua de azi le organizeaza ziua in diferite locatii. Pacat, pentru ca asa se pierd obiceiurile noastre, unul cate unul.

Azi, exista foarte multe posibilitati, hartia colorata si chiar cea creponata pot fi inlocuite, cu succes, de banda LED. Aceasta banda este solutia ideala la decoratiuni home & deco, la diferite evenimente si chiar in cluburi. Este usor de folosit si chiar o sa iti placa sa iti impresionezi invitatii de fiecare data cu un alt decor. Efectul este unul maxim, dar costurile sunt minime, pentru ca pretul lor este unul cu mult bun simt si au un consum scazut de energie.
banda-led-3528-alb-cald-12v-ip20-interior-banda-led-ip20-alb-rece-60-led-metru-rola-de-5-metri-sibiu-livrare-24-ore-aliexpress-emag-500x500

Industria foloseste tot mai des led-uri pentru iluminat, au acaparat chiar si industria auto si va spun acest lucru pentru ca inclusiv masina mea, Kysulina, beneficiaza de leduri auto. Povestea acestor leduri e una amuzanta. Imi place foarte mult sa conduc si cand ieseam seara cu prietenii undeva, preferam sa iau eu masina. Totul pana intr-o seara, cand am vazut ca un amic are leduri in masina lui. M-am bucurat de ele si de priveliste ca un copil de generala. Pot sa aseman bucuria pe care o simteam cu cea a unui copil cand vede pentru prima data un brad de Craciun. La cateva zile, masina mi-a fost sechestrata pentru o scurta perioada de timp si mi-au montat leduri. In bucuria din glasul meu cu siguranta au citit cat de mult imi doresc si eu asa ceva. Acum am, iata:

Dar cel mai bine iata cum poti sa faci o firma luminoasa cu banda led rgb, click aici.

Lasă un răspuns

