Lumea mea e simpla…

…about me

With enough butter, anything is good.

pe 3 Octombrie 2016

Toamna a inceput sa-si astepte al sau covor magic, frunzele ruginii se aseaza una peste altele si declanseaza acel sentiment de iubire profunda, de melancolie si chiar de dor. In aceste momente, ma gandesc cel mai mult la mine, ma gandesc ce anume m-a determinat pe mine sa nu plec din aceasta tara, ce anume inca ma face sa refuz aceasta idee, deci imi place sa iau experimentez foarte multe lucruri, care nu ne apartin in intregime.

De ce eu nu am un suflet libertin, de ce taramul strain il aseman cu nisipul miscator (fascinant dar periculos), de ce si iar de ce? M-as duce in vizita la toti prietenii si la toate rudele pe care le am in diferite tari, dar la final tot acasa m-as intoarce. Cred ca mi-a fost scris sa ma nasc aici iar numele mi-a fost destinat, Ana care inseamna miloasa. M-am gandit ca nu am ajuns sa lucrez intamplator intr-un spital.

unt-cremos-kerrygoldSentimentului de mila i se alaturi diferite sentimente ca respect, ca iubire, ca protectie si daca ar trebui sa nominalizez o persoana pentru care simt toate acestea, fara sa clipesc as spune: mamaia mea. Am nenumarate amintiri cu ea, de multe ori imi aduc aminte gingasia ei, dar predominant este forta, energia sa a razbi in aceasta viata. La 43 de ani a ramas vaduva cu 4 copilasi, cei mici avand 3 ani jumate si 4 ani jumate.

Tot ce ne punea de masa, stiam ca este facut de ea si acum ma gandesc: oare cand avea timp de toate? Deseori spunea ca fara lapte nu poate sa traiasca. Cel mai mult imi placea sa o urmaresc cand batea laptele la putinei. Stiam ca in curand o sa avem unt de casa, super proaspat. Mereu se scuza ca nu are forma acpectuoasa, dar eu abia asteptam sa mananc acea bunatate.

Acestea sunt amintirile cu care ma hranesc cand nu imi mai vad rostul, cand simt ca lumea mi se naruie si cand simt ca am nevoie de o motivatie. Untul pentru mine este rezultatul unei munci (dupa munca si rasplata, nu?), este explemplu atunci cand iti doresti un lucru trebuie sa muncesti pentru el si doar asa vei putea, pe urma, sa te bucuri de el cu adevarat. Untul este o alta versiune a povestei cu banul muncit aruncat in foc.

Am deschis acest sertar cu amintiri nepretuite, pentru ca am acceptat provocarea de la Kerrygold si Blogal Initiative, o provocare care m-a uns pe suflet.

Si acum, cine mi-a luat biscuitii ? Am pofta de biscuite cu unt si gem, ca la gradinita.

One response to “With enough butter, anything is good.

  1. John spune:

    It’s appropriate time to make a few plans for the long
    run and it is time to be happy. I’ve learn this put up and if I could
    I want to counsel you few interesting things or advice.
    Perhaps you can write subsequent articles referring to this article.

    I desire to learn more things about it!

Lasă un răspuns

