Lumea mea e simpla…

…about me

Stilul Black Tie trebuie sa il simti, sa il traiesti!

pe 4 Octombrie 2016

Afara miroase a ploaie, crengile copacilor sunt nelinistite si se agita. Imi aduc aminte de mine, copil fiind, cum voiam sa vad acest spectacol nebun dar, in acelasi timp, imi era si frica. Azi, pe o vreme asemanatoare, deschid o usa de la biblioteca si scot un teanc de poze. Majoritatea sunt alb negru, sunt poze vechi, ingalbenite de timp si pe acoluri au inceput sa se rupa.

Imi place sa le revad cu mare drag, sa retraiesc acele amintiri. Mi se intampla sa redescopar poze cu mine pe care le uitasem, poze in care ma jucam cu un stetoscop. Cred ca orice fetita a avut parte de acea trusa, pentru ca in acele vremuri si sa vrei sa cumperi altceva, nu aveai ce. Au trecut multi ani de cand aceea poza a fost facuta, dar iata-ma azi lucrand in sistemul medical romanesc.

Garzile sunt nopti grele, nopti care te surprind mereu. Somnul este cel mai mare dusman si mereu trebuie sa gasesti noi metode de al invinge. Cinefila din mine spune sa vad un nou film, dar pe moment simt ca am vazut tot ce e pe placul meu si deschid un browser pentru a citi diferite informatii, mai mult sau mai putin legate de domeniul meu de activitate.

De fiecare data incep cu a-mi verifica email-ul. In cea mai mare viteza incerc sa sterg reclamele. In timp ce le selectam, am vazut undeva scris Black tie. Am incercat sa ignor acest gand si mi-am continuat drumul. Dupa curatenie, m-a izbit curiozitatea sa aflu cat mai multe despre acel cod vestimentar sofisticat, pentru ca am realizat ca nu stiu mare lucru despre el. Am citit cateva articole si am vazut chiar si un video foarte explicit, am zambit larg, Black tie nu inseamna obligatoriu rochie neagra si in niciun caz cravata neagra.

11401449_952384481471994_8865583255525185494_nAnul trecut am fost la Cannes si priveam scarile acelea rosii si ma gandeam cat de elegante sunt acele femeie care ajung acolo. Unele persoane forteaza acest cod vestimentar, dar eu as alege varianta clasica, rochie de seara, o rochie impecabil croita, dintr-un material pretios, avand un model rafinat pe care sa il pot personaliza.

Cum ti-ai dori sa fie? Aceste cuvinte au facut ca ritmul inimii mele sa bata nebuneste. M-am intors intr-o viteza foarte mare si acum ca il priveam dar nu stiam ce sa spun. Norocul meu era ca stateam inca pe scaun. Incerca sa ma indemne, sa spun ceva, orice, dar eu nu puteam sa scot niciun sunet. Hai sa iti arat ce mi-ar placea pentru tine, m-a soptit el. S-a aplecat peste mine incat ii simteam respiratia foarte aproape de gatul meu, parfumul sau era ademenitor, seara mea luase o turnura surprinzatoare.

Ii urmaream degetele, cum le misca cu gratie in timp ce tasta: rochii elegante. Parca mangaia tastatura si imi doream sa ii simt atingerea. Am inghitit in sec. De mica visasem sa il cunosc in realitate si acum era atat de aproape de mine… Daca ar sti el de cate ori am suspinat dupa el… Am crescut privindu-l, de multe ori imi imaginam ca imi vorbeste doar mie… Off, cat de dezinvolt este si nici nu stiu de ce este, la ora asta, aici. Campul meu vizual este redus, dar nici nu imi doream altceva in acele momente, vedeam mainile pe care doream sa le ating si multi pantofi eleganti. ( Cand a trecut la pantofi? Nu era la rochii? ) Vedeam modele de pantofi stiletto, iar acesti pantofi erau bine fixati gandurile mele. Pentru acest stil vestimentar se impune acest stil de pantofi.

In momentul in care a terminat cautatile, si-a intors privirea catre mine si simteam cum ochii lui ma fixeaza, iar ai mei aveau putin si varsau lacrimile pe care le adunase. Omul la care am visat si pe care l-am visat, mi-a dat o lectie de moda gratis. Stilul Black Tie trebuie sa il simti, sa il traiesti, altfel vei avea senzatia ca totul este incomod si te strange. El avea un sacou deosebit si puteam sa observ gulerul de la camasa pe care o purta. Oare visez, sa indraznesc sa il ating?

Si acum, te rog sa imi faci si mie acest tratament. Am racit foarte rau si jos la urgenta coada era foarte mare. Te-am vazut total dezorientata in ce inseamna acest cod vestimentar in care poti da gres cu usurinta. Eu am crescut printre designeri si mi-a facut placere sa petrec cateva minute cu tine. Pari un om bun, care vrea sa invete. Asta e foarte bine.

I-am luat tratamentul si i l-am facut, de parca era pentru prima data cand faceam asa ceva. Mi-a multumit si a plecat, dar in scurt timp s-a intors si mi-a spus : cu siguranta ne vom mai vedea. Am zambit si l-am urmarit pana cand usa s-a inchis in urma lui.

One response to “Stilul Black Tie trebuie sa il simti, sa il traiesti!

  1. […] Stilul Black Tie trebuie sa il simti, sa il traiesti! […]

Lasă un răspuns

