Lumea mea e simpla…

…about me

Ryanair, alegerea perfectă pentru un city-break low cost

pe 10 Octombrie 2016

Lumea a tot luat drumul catre o alta tara. Daca iei o harta si o punga cu pioneze si pui cate una in fiecare tara unde un amic sau o ruda de a ta s-a stabilit, la sfarsit o sa constati ca ai folosit mai mult de jumate din ele. Prima excursie intr-o tara straina este intotdeauna deschizator de drumuri. Dupa aceasta, vei vrea sa vizitezi din ce in ce mai multe. Pentru mine, primul drum in strainatate a fost in Franta. Mi-a placut atat de mult incat si a doua oara tot in aceea tara am fost, dar de data aceasta am vizitat cu totul altceva.

Apoi am zis ca e timpul sa schimb putin destinatia. Am vrut USA, dar m-au respins la viza de turist. Marea Britanie se pregateste si ea sa imi ceara viza. Nu vreau sa ii ofer aceasta ocazie. Dupa ce m-am ars o data, acum suflu si in iaurt, prin alte cuvinte nu vreau sa ma trezesc ca imi vor refuza si ei viza de turist. Am ales aceasta tara pentru ca acolo locuieste fratele meu, cel cu care am impartit si un colt de paine si o felie de cozonac.

El vine foarte des acasa, o data la trei luni. Mereu il intreb cu ce air-taxi a venit de acolo. El isi ia mereu bilete la o companie low-cost. Acum vreau sa ma duc eu la el. Compania pe care mi-a recomandat-o este Ryanair. Dupa spusese lui este alegerea perfectă pentru un city-break low cost, dar mereu trec informatiile si prin filtrul meu. Vreau sa am impreuna cu el o vacanță europeană, iar timp de cateva zile el va fi gazda, ghid, prieten, camarad si chiar tovaras. Eu o sa fiu sora cea mica, sora care l-a stresat in copilarie si atat. Da, mie imi revine sarcina cea grea.

(click pe poza pentru vizualizare marime mare)
cats
Acum, dupa ce am stat cu ochii pe site-ul companiei de avioane, il inteleg de ce insista sa ma duc mai demult pe la el. Sincera sa fu, ma costa mai mult drumul pana la Bucuresti decat de la Bucuresti pana la el. Ador rutele directe, ador sa calatoresc fara bagaj la cala pentru ca rabdarea nu a vrut sa se imprieteneasca si cu mine. Una din facilitatile Ryanair este aceea ca poti avea 2 bagaje de mână gratuite.

Sora cea mica, adica eu, a fost prelunata de la aeroport, ca pe o printesa si plimbata prin Londra in tacere. Bucuria din suflet nu imi dadeau voie sa vorbesc, as fi pierdut clipe pretioase. In prima zi nu am vrut sa vad ceva anume, am vrut sa iau pulsul orasului, sa vad cum traiesc ei acolo, am vrut sa fiu timp de cateva ore una de a lor. Nu pot sa spun ca am reusit acest lucru, dar am observat ca nu au uitat sa zambeasca.

In zilele urmatoare, cu itinerariul la brat, alias fratele meu, am vazut si m-am bucurat de diferite puncte turistice. Tot ce iti doresti, cand ajungi acolo, e sa opresti timpul in loc. Sentimentul de libertate si de fericire se simte in aer. Au atat de multe destinatii pe care vrei sa le vizitezi, incat iti doresti sa ti se aprobe cererea, pentru cateva zile, ca ziua sa aiba 48 de ore in loc de 24.

Sunt multe locuri de vizitat si daca la inceput iti puneai intrebari ce vei face acolo 3-4 zile, la sfarsit de calatorie incepi sa te intrebi: cand poti sa revi. Aceasta a fost experienta mea si acum vreau sa las cateva fotografii sa vorbeasca in locul meu.

Tower Bridge
tower-bridge

Tower Bridge
tower-bridge2

Big Ben, London – Palace Of Westminster
big-ben-london-palace-of-westminster

National British Museum
national-british-museum

Pozele sunt din arhiva personala a unei prietene.

Pentru cei care nu au calatorit niciodata, aceasta este atmosfera din avion, inainte de decolare.
Arhiva personala a fratelui meu.
clau

One response to “Ryanair, alegerea perfectă pentru un city-break low cost

  1. Frank spune:

    It’s very straightforward to find out any topic on net as compared to textbooks,
    as I found this post at this website.

Lasă un răspuns

