Lumea mea e simpla…

…about me

Be the change you wish to see.

pe 12 Octombrie 2016

Da, am un salariu bine platit, dar din pacate ajung seara foarte tarziu acasa si adorm de multe ori si nemancata. Acestea erau vorbele pe care o tanara femeie care avea in jur de 30 de ani le spunea pe un ton scazut. Sanatatea noastra ne-o vindem in fiecare zi, iar intr-o buna zi, cu banii obtinuti, incercam sa o recastigam. Un sentiment de mila m-a cuprins, si involuntar, am inceput sa ma gandesc la mine, la ceea ce faceam eu cand aveam aceeasi varsta ca ea.

A fost perioada schimbarilor atat pe plan profesional dar si sentimental. Atunci cand lucrezi intr-un mediu bugetar, lumea te priveste cu jind si cu invidie. Candva o doamna mi-a spus ca un bugetar castiga o paine mai mica dar mai alba. Asa si este. Bugetarul nu are un program zi lumina , iar salariul este unul modest. Problema apare cand cineva se pensioneaza si respectiva persoana a lucrat pe un post este unic in respectivul sistem. Cu aceasta provocare a trebuit sa ma confrunt eu. Secretara s-a pensionat si comitetul director a propus ca eu sa fiu persoana care ii va ocupa locul. De ce eu? Nu am putut sa imi raspund.

Pe acel post eu vedeam o persoana stilata, aranjata si cu o atitudine impunatoare. Gandindu-ma la aceste aspecte am inceput sa imi pun diverse intrebari: „Cu ce ma imbrac?”, „Cum o sa fie acolo”, „De unde oare isi cumpara haine acelea atat de stilate?”, etc. Lista era lunga si teama era intr-o crestere vizibila. Ca sa ma linistesc, am inceput sa ma gandesc la ea, sa imi aduc aminte multe din gesturile ei, din oiceiurile ei. De cate ori ii aveam chipul in minte zambeam pentru ca avea un ten incredibil, un ten perfect, un ten bun de pus pe sticla ar spune colegii mei de la Jurnalism.

Zilele pana la inlocuirea propriu-zisa erau numarate. Secretara vazandu-ma atat de ingandurata, m-a intrebat ce s-a intamplat. Am lasat toata rusinea la o parte si i-am spus ca eu nu am haine asa de frumoase ca ale ei, ca eu nu stiu sa ma aranjez ca ea si ca tenul meu a inceput sa dea semne de batranete desi e destul de timpuriu. Mi-a zambit si mi-a cuprins palma intre ale sale. Era pentru prima data cand vedeam un gest atat de cald de la ea.

Acest post iti va schimba viata. Ana cea de azi o sa ramana o amintire. Spunandu-mi acest cuvinte m-am gandit la Betty cea urata, nu am urmarit acel film, dar amintirea personajului mi-a revenit in minte. Mi-a explicat multe trucuri pe care ea le are, cu ce se spala, cum isi ingrijeste mainile, unghiile, cum combina hainele si multe altele. Eram fermecata de tot ce imi spunea si cat de simplu parea tot cand mi se explica. La sfarsit am intrebat-o care este trucul tenului.

Am lasat acest lucru la sfarsit pentru ca tenul este cel care te va scoate din multe impasuri. Tenul este oglinda ta si lumea se va oglindi in el. Total intamplator am descoperit Activator Antirid de la Gerovital H3 Derma+, Farmec. Pot sa il numesc ajutorul de nadejde cu referire la îmbunătățirea circulației, la curățarea porilor și chiar la pătrunderea în profunzime a ingredientelor active din creme în piele. L-am cumparat cu sufletul indoit, dar cu timpul am vazut cat este de benefic si nu am regretat niciodata ca l-am achizitionat. Pretul sau este de aproximativ 100 lei , dar merita fiecare banut. Acest activator antirid este un dispozitiv electric cu vibraţii de înaltă frecvență, care folosește tehnologie avansată în prevenirea și reducerea ridurilor, bazată pe ioni pozitivi și negativi, as spune ca e un fel de bagheta magica. Dupa ce l-am folosit o perioada si a inceput sa fie vizibil efectul sau, am auzit cateva susoteli: ba ca mi-am facut operatii plastice, ba ca folosesc produse pe baza de nu stiu ce substante si cand colo secretul frumuseții e la indemana tuturor. Trebuie sa accepti noutatile, sa fii dispus sa le incerci si sa regreti lucrurile pe care nu le-ai facut, nu pe cele pe care le-ai facut, iar raport calitate – preț este unul de exceptie.

farmecc
Sursa foto: Farmec.ro

Discutia a continuat, dar atat de bine mi-a prins discutia cu ea incat am plecat cu gandul sa imi cumpar si eu bagheta asta.[…] Acum pot sa spun ca tot ce mi-a spus secretara atunci, a spus cu mana pe inima. Efectul activatorului este intocmai cum a spus ea. Si a mai avut dreptate intr-un aspect. Acel post mi-a schimbat viata. Ma simt mult mai tanara, desi au mai trecut ceva ani, ma simt mult mai frumoasa si lucrand acolo am intalnit si un om minunat. De fapt eu il stiam mai demult, dar pana sa fiu acolo eram destul de invizibila pentru el. Adevaratul secret nu trebuie sa il stie el, astea sunt trucurile noastre, dar tie iti recomand cu drag sa folosesti produsele de la Farmec.

farmec

One response to “Be the change you wish to see.

  1. Felicitari pentru articol, Ana Maria! Multumesc pentru participarea la aceasta proba. 🙂 Vreau sa iti spun ca mi-ar fi placut daca ai fi respectat tema, cerintele tehnice si daca ti-ai fi utilizat latura creativa la maximum.

    Articolul este fain, felicitari inca o data. Mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

