Lumea mea e simpla…

…about me

Ștampila de firma, arma secreta a secretarei.

pe 17 Octombrie 2016

Ai auzit vreodata de expresia: Tăcerea unui bărbat este un lucru minunat de ascultat? Eu am auzit-o rar, dar nu am intalnit persoana caruia sa i se potriveasca. Dar sa nu credeti ca sunt cuvintele mele, dar cei drept si mie imi place acest citat. Marele meu regret e ca nu pot sa vorbesc, ca de as putea, as face precum Alexandru Lapusneanu ( De mă voi scula, pre mulți am să popesc și eu ), dar pana atunci sa imi vad de peticul meu, ca in sinea mea stiu ca sunt foarte viteaza.

redprinter-r30-medici-birou_redEu ma consider ca o mica buturuga, rastorn cele mai neasteptate situatii. Nimic si nimeni nu poate sa faca ceva fara sa apeleze la mine. Eu trebuie sa stiu tot. Asta e retorica lucrurilor mici, par nesemnificative dar aparentele inseala. In general lumea ma ignora, dar eu sunt arma secreta a secretarei. De la prima si pana la ultima ora ma foloseste de zeci de ori, uneori cu brutalitate uneori cu gingasie. In felul acesta imi dau seara daca e nervoasa si in ce stadiu este. La prima ora ma scoate din sertar si incepe sa stampileze actele ramase din ziua precepenta. Este liniste la 7:00 AM si impreuna incercam sa facem ordine in acte. Relatia mea cu ea, cu secretara, este foarte veche. Sunt mai bine de 20 de ani de cand lucram impreuna si simt ca am facut echipa buna. Sincer, i-am mai dat de cap uneori: ba am avut amprenta dezlipita, ba am varsat tus pe ea, ba ma piteam de ea si ma caute zeci de minute in sir pana cand ieseam la iveala si isi continua munca. Orice munca are nevoie de sare si piper, nu ?

Ca sa ajungi la manager trebuie sa treci de ea, ca sa pleci cu un act de la manager, trebuie sa treci de noi. Ce sa mai: e greu sa ajungi la manager, dar si mai greu e sa pleci de acolo. Imi place de doamna mea, stie totul ca la carte. Dar si eu stiu totul, chiar daca sunt doar o stampila de firma. Eu sunt cea care decid valabilitatea unui act, indiferent de natura lui: ca e noul act aditional (modificare salariu), ca e contract, ca e sponsorizare, ca e donatie, ca e o adresa catre Trezorerie, catre DSP, catre CAS, catre o firma particulara, catre orice. Cu toate semnaturile din lume, fara mine, nu se poate si unde-i lege nu e tocmeala.

apiresourceNumele meu este COLOP, un nume cu traditie pe piata romaneasca si acum cativa ani am venit si cu o noutate, sunt lider în acest domeniu în privința protecției mediului. Poate ca sunt eu mica si afurisita si trebuie sa stiu totul, dar cu mediul sunt foarte buna prietena. Pe tot parcursul zilei stau in apropierea secretarei, chiar daca sefa ei vrea sa ne aduca si o datiera. M-am bosumflat eu in ziua in care am aflat si de suparare m-am ascuns cateva ore bune. Acum asteptam noile schimbari.

Ma scuzati, nu m-am prezentat: eu sunt cea mai populara stampila de firma, am o amprenta circulara care confera distinctie si autotitate. Eu sunt lucrul acela mic, care e bagat si pe timpul zilei dar mai ales la sfartitul programului in sertar, e acel lucru mic dar distinctiv de la o firma la alta. Ma poti personaliza in multe feluri, dar pe urma trebuie sa stii ca vom lucra in echipa.

colop

Lasă un răspuns

