Lumea mea e simpla…

…about me

Viaţa mea este între tocuri şi bocanci. Exact aşa sunt şi eu ca fiinţă.

pe 24 Octombrie 2016

Sovaieli si iar sovaieli. Asta ascultam eu toata ziua si nicio zi nu se deosebea de alta. Stateam acolo de ceva timp, devenisem chiar apatica si ma intrebam: „Cu ce am gresit?”, „Chiar nu ma vrea nimeni?”. Daca m-ar fi ales cineva, i-as fi promis multe, doar ca incepusem sa imi pierd sperantele. Cum stateam eu cumintica intr-un colt, cu gandurile mele, am simtit cum cineva incearca sa faca ceva, un gest care nu imi era necunoscut. Pana sa ma dezmeticesc, am auzit o voce: sper ca aceasta pereche sa va fie buna. Abia in acel moment am inteles ca o doamna ceruse sa probeze pantofi sport damă.

pantofi13-289x300

Sincer, nu aveam sperante ce o sa ma aleaga pe mine, de aceea decizia ei, m-a surprins. Da, m-a ales, iar eu nu stiam cum sa reactionez. Era o persoana pe cat de pretentioasa, pe atat de frumoasa. Spun asta pentru ca m-a studiat extrem de mult timp iar la final a spus: In sfarsit o pereche de Converse asa cum imi doream, demult nu am mai gasit acest model, dar iata, cine insista, gaseste.

Omul, la prima vedere si la prima atingere, imi transmite o anumite stare, dar doar locuind impreuna pot spune daca am avut dreptate sau ca m-am inselat amarnic. Iata ca dupa doi ani de convietuit impreuna pot spune ca am avut perfecta dreptate, noroc cu intuitia mea. Am simtit din prima clipa ca este o persoana a controverselor, ca voi avea zile cand o sa imi faca placere sa o insotesc, dar si zile in care voi numara secundele ca ziua respectiva sa se termine. Pai voi cum v-ati simti daca intr-o zi te-ar lua si te-ar plimba pe holurile spitalului unde infectiile nosocomiale colcaie la fiecare colt? Te rog, nu imi spune ca am citit ascultat de prea multe ori Shogun! Stii foarte bine ca ce spun, este adevarat!

Eu am indragit-o pe ea si ea pe mine si mi-ar placea sa mergem mai des la plimbare. Are mare grija de mine si am vazut un lucru pe care il avem in comun. Cand m-a prezentat parintilor ei, si in special tatului, dansul a avut o reactie care ne-a amuzat pe amandoua. ” Ce frumosi, ma mir ca inca se mai fabrica acest model. Nici una din noi nu i-a spus ca si pe noi ne-a suprins acest lucru. Hai sa ma prezint, eu sunt pantofi sport CONVERSE – TENISI CHUCK TAYLOR ALL STAR II . O pereche care are nevoie de ingrijiri speciale, dar ea mi le ofera de fiecare data.

sursa: answear.ro

sursa: answear.ro

Cel mai mult o iubesc cand drumul nostru duce oriunde, dar nu catre munca. Trebuie sa recunosc ca in fiecare saptamana imi arata locuri noi: un muzeu, o casa memoriala, o gradina botanica. De exemplu ieri a vrut sa mergem la cofetarie. M-a surprins acest lucru pentru ca avea destule prajuturi acasa. Ideea era sa mergem la plimbare. Eu sunt prima la usa cand aud de plimbari si imi place sa stau la ea in masina, mai ales seara, ca ledurile albastre de la masina ma fac sa ma simt speciala.

De ce accept sa merg cu ea la spital, desi nu imi place? Ca doar avand termen de comparatie, reusesc sa apreciez celelalte plimbari / intamplari alaturi de ea.

Lasă un răspuns

