Lumea mea e simpla…

…about me

Olla-laaa, mama e bucuroasa !

pe 28 Octombrie 2016

Viata iti ofera diverse surprize. Unele sunt atat de placute incat si peste ani si ani iti aduci aminte de ele ca si cum s-ar fi intamplat cu o zi in urma. Mai mult de atat, erau simple gesturi care imi schimbau ziua cu totul. Imi aduc aminte mereu de un mister care mi-a marcat viata. Timp de doi ani mi-am pus o mare intrebare cine e el? Acest „el” imi aducea periodic flori, doar ca nu mi le dadea mie.

Trezitul de dimineata nu a fost prietenul meu niciodata. In momentul in care ieseam din scara blocului si ma uitam catre masina, vedeam cum un tradafir ma asteapta acolo. Ziua mea dintr-o data capata o alta culoare. Mai mult de atat, ajungeam cu el la munca si vedeam cum simpla lui prezenta schimba fetele morocanoase de dimineata in zambete sincere. Primeam diverse intrebari : de la cine e?, de ce nu instalezi o camera de filmat? si inca unele asemanatoare. Totul a ramas un mister chiar si pana in ziua de azi. Nu avea o regularitate cand mi le aducea.

Avand o astfel de experienta, am vazut cat de simplu poti faci o zi obijnuita in una deosebita. Am vazut ce impact au florile pe care le primesc cu ocazia unui eveniment anuntat si ce impact au cele la care nu ma astept. Mai mult de atat, am avut o profesoara care ne povestea ca studenta fiind, in momentul in care se ducea la piata, se intorcea si cu un buchet de flori pe care si-l cumpara. Era vesnic intrebata : cu ce ocazia? Raspunsul sau era cu ocazia zilei de azi.

cats

Acum pot sa spun sa inteleg vorbele acelea. Problema generala a omului este timpul. Pentru ca imi doream sa o surprind pe mama mea, am apelat la o florărie online pentru a comanda un buchet de flori. In urma cu cateva zile am citit articolul Cum ne accesorizam cu flori in aceasta toamna. Asa mi-a venit ideea sa ii duc mamei un buchet de flori la birou. Surpriza a avut proportii imense, atat pentru ea cat si pentru colegele ei. Biroul ei este masa de la masina de cusut. Probabil niciodata nu s-a gandit ca intr-o buna zi o sa lucreze cu un aranjament floral alaturi. M-am gandit foarte mult la ce anume sa ii duc. Cum ideile mele erau clasice si banale, am apelat la Google si am descoperit ca ineditul este cheia. Am ales sa imbin florile cu elemente din natura.

I-am citit in ochii ei inlacrimati cat de mult i-a placut gestul, cat de mult s-a bucurat de aceasta surpriza. Acasa a urmat o lunga discutie. Cum de am avut aceasta idee, de ce acolo si a lasat la sfarsit de unde am luat acel aranjament. Biroul, indiferent de forma si locatia lui, este locul in care ne petrecem o buna parte din timpul nostru. El ne stie secretele, framantarile interioare, nelinistele, bucuriile, sperantele, el ne cunoaste foarte bine. I-am povestit cat de mult mi-ar fi placut sa petreaca mai mult timp cu mine, in loc sa fie acolo. Am vrut sa fie o recunostinta de-a mea pentru efortul pe care l-a facut pentru noi, a muncit si iar a muncit ca sa ne fie noua bine. A pierdut ore si zile pretioasa din viata copiilor sai, ca sa poata sa le ofere o masa calda, o haina curata.

I-am simtit mana aspra cum imi strergea lacrimile si ca schimb subiectul i-am spus ca am descoperit floraria Olla. Decizia grea a fost alegerea bucheului castigator pentru ca acolo gasesti o sumedenie de buchete florale.

Aici am descoperit o noua lume, o lume unde zambetele sunt la tot pasul.
SuperBlog 2016

Lasă un răspuns

