Lumea mea e simpla…

…about me

PartySnap, who are you ? Let’s see…

pe 4 Noiembrie 2016

Off, cat de obosita ma simt si Erica nu imi da pace. Tot incerc sa o fac sa inteleaga ca „domnul Lu”, cum ne place noua sa ii spunem fratiorului sau, are nevoie de somn si la ore mai tarzii. Dupa ce m-a strigat de au auzit-o si vecinii, uite-o cum deschide usa cu grija ca sa nu il trezeasca pe fratiorul sau.

Eu incerc sa pun la punct ultimile detalii legate de botezul lui. Vreau ca totul sa iasa cel putin la fel de bine ca primul. Nu stiu cum sa organizez totul, inca, dar pana acum cateva clipe incercam sa profit de liniste pentru acest lucru. Botezul coincide cu ultimul weekend liber al Ericai inainte de a incepe clasa zero.

Am fost la zeci de botezuri, am cautat pe Google mii de noutati si de divertisment care poate completa aceasta seara, dar am obsevat ca fotogratiile sunt cele care ne trezesc amintiriile legate de un evniment. In momentul in care descoperi fotografii care iti taie respiratia sau care te fac sa razi cu lacrimi chiar si la multi ani dupa ce ele au fost facute, realizezi ca asta e ceea ce ai nevoie.

La inceput am crezut ca totul o sa fie simlu, caut cel mai bun fotograf din oras si problema este rezolvata. Tot cautand si strangand informatii am descoperit ceva mult mai frumos. Am descoperit PartySnap. Am ramas uimita si simteam ca sunt un burete care absorbe toata apa. Aceasta e cea mai buna descriere care ma caracteriza in momentul in care eu citeam informarii de acest nou „trend”, si totusi acest cuvant nu exprima tot.

Descoperind si acest fotodivertisment, am anulat si cumpararea marturiilor la care ma gandisem. Nu mai bine ar ramane invitatii cu cateva fotografii magnetice? Locul fotografiilor nu e intr-un sertar unde nu le vede nimeni. Surprinzator e ca la cate evenimente am fost, nu am inalnit acest „fotograf” extra profesionist si distractiv , dar eu cred ca invitatii mei vor fi incantati de idee.

[…] Am reusit sa o adorm si pe Erica langa domnul Lu, iar eu pot sa imi vad linistita de noul proiect. Daca cineva din jurul meu ar fi pronuntat cuvantul fotodivertiment, m-as fi gandit la o cabina, cum este cea din sala de la ambasada. Nu este o cabină foto, este prietenul de care nu o sa mai vrei sa te desparti, dupa ce faci cunostiinta cu el. O sa putem face foarte multe fotografi 10 x 15 cm si pe urma le putem personaliza cu diferite obiecte virtuale.

Ring! Ring!

Intorc privirea catre telefon si vad numele iubitului sot. Ii raspund cu o voce tremuranda, ca si cum eu am dormit pana acum si ii spun : iubitule, anulam tot, absolut tot, si inchid. Ma uit la ceas si vad ca arata 11:04, daca as avea un martor acum i-as spune: facem pariu ca nu trece sfertul academic si el e acasa? Ii pregatesc un set de fotografii care il vor nedumeri si mai mult, dar asta pana o sa completez puzzle-ul cu piesele care lipsesc.

party-snap-1

19

img_9560

Din seria: Ce mai coace nevasta cand este lasata singura acasa.

[…]Ana!!!! Unde esti ? Erica, unde e mami ?!? Ana !!!!
Ma uit la ceas si vad 11:17. Eu v-am spus, femeia are mereu dreptate !
Cu aceasta ocazia am aflat si cu cine-mi seamana fii-mea, gura asta mare a lor .

One response to “PartySnap, who are you ? Let’s see…

  1. Dan spune:

    Dap. Aia cu „ce mai coace nevasta” e absolut reala! 🙂

Lasă un răspuns

