Lumea mea e simpla…

…about me

What can I do to make you happy? I like hugs.

pe 7 Noiembrie 2016

L-am cunoscut in urma cu foarte multi ani. Il priveam pe furis pentru ca nu indrazneam sa intru in vorba cu el. Multi ani mai tarziu l-am revazut. Disparuse orice urma de timiditate si l-am privit, dar inca eram invizibila pentru el. Priveam cu admiratie barbatul care devenise. Ma declaram multumita de ceea ce aveam in fata ochilor, desi in sinea mea am zambit si am simtit un sentiment de invidie. Am mai zambit o data si mi-am spus ca ma bucur pentru el.

Inca o data soarta mi l-a scos in drum. L-am privit timp de cateva secunde si l-am salutat. Era pentru prima data cand vorbeam cu el. Nici nu stiam la ce sa ma astept. Surprinzator a fost ca discutia a decurs ca si cum revedeam un foarte bun prieten. Ii admiram bicepsul, deltoidul, tricepsul, pectoralii, tot ce se punea vedea prin camasa lui din denim. Ii priveam camasa cu insistenta si ma gandeam cum era sa imi plimb eu acum degetele pe ea… Pentru o clipa mi-am dorit sa ma apropii de el. Doar prezenta celorlalte persoane din jurul meu, m-au ajutat sa imi potolesc aceasta dorinta.

4c99e86dbe271da7fc1dd01292aa7089Oare barbatii isi pun intrebarea: oare cum gandesc femeile? Probabil ca da, dar ma bucuram ca el, nu avea de unde sa stie raspunsul. Era prea multa lume in jur si nu mi-am coborat privirea prea mult. Am putut sa observ doar Levi’s. Mi-am intors privirea de la el pana cand am observat ca pleaca. Am vrut sa il mai vad o ultima data si mi-am ridicat ochii. A fost pentru prima data cand ne priveam in ochi, fix atunci se intorsese si el. Nu a fost nevoie de prea multe secunde. Restul serii am incercat sa imi ocup mintea cu diferite activitati, dar se simtea ca ceva imi distrage atentia.

Oricat as fi incercat sa neg, acest lucru era prea evident. Pentru prima data, in ultimile luni, alesesem sa port boyfriend jeans. Ma declaram multumita de alegere. Imi era groaza sa ma gandesc, cum era sa trec prin toate aceste stari, purtand intr-o pereche de pantaloni skinny. Imi era din ce in ce mai greu sa imi potolesc gandul. Deja ma vedeam purtandu-i camasa, si nimic altceva, in timp de pregateam un mic dejun sanatos. Sa mai spun ca totul se intampla in timp ce ascultam muzica la casti si dansam ca in momentele in care nu ma vede nimeni? Oare de unde atata imaginatie? De ce ma simt atat de atrasa de acest barbat?

Maturizeaza-te Ana, ai o varsta! Drumurile voastre niciodata nu s-au petrecut, ca sa se petreaca acum. Trezeste-te! Aceastea erau cuvintele pe care mi le spuneam, pana in momentul in care am fost salvata de telefon. Primisem un mesaj. Imi ridic ochii si vad o poza cu el, fix in camasa in care ma visam. NU SE POATE ASA CEVA! Nu imi venea sa ating telefonul, dar nici nu imi luam ochii de la el. Am tot stat cateva secunde bune asa, pana cand am vazut ca a trimis si un mesaj text: Nu ai vrea sa continuam discutia? Mie mi-ar face placere. Cred ca avem multe sa ne spunem.

Off tu retea de socializare, nu mai stii deloc sa tii un secret. Adevarul este imi doream sa ies cu el si a fost imposibil sa il refuz in momentul in care i-am auzit vocea. Ne-am intalnit peste cateva zile. In momentul in care l-am vazut, purta aceeasi camasa si in gandul meu au aparut cuvintele : Blue fits everything.

Cu aceea camasa, cu aceea atitudine a daramat multe bariere pe care cu timpul le ridicasem. Dar acum imi e frica sa nu ma trezesc din acest vis. Nici nu am dus bine gandul pana la capat si o senzatie de teama m-a cuprins. Picioarele mi s-au racit instant. Ma cuprind cu ambele maini, strangand camasa cat mai bine in jurul meu si astept. O umbra feminina se apropie… Ce ai facut Ana!? Daca e insurat?! Te-ai uitat pe mana lui daca e vreo urma de inel? Off, nu imi vine sa cred in ce am putut sa intru.

Mirosul lui era din ce in ce mai puternic. Am inceput sa miros camasa, dar l-am simtit in spatele meu. M-a cuprins cu bratele sale puternice si a facut sa imi dispara toate gandurile rele. Mi-a soptit: este sora mea, o mai stii? In acel moment L-am strans atat de tare in brate incat nu mai voiam sa ii dau drumul. Vocea lui mi-a soptit: as spune ca ti-a fost dor de mine, dar abia ne-am cunoscut.
De-ar stii el tot adevarul …

SuperBlog2016

One response to “What can I do to make you happy? I like hugs.

  1. Jack spune:

    It’s appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be
    happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I desire to read more things about it!

Lasă un răspuns

