Lumea mea e simpla…

…about me

Winners are not people who never fail, but people who never quit

pe 9 Noiembrie 2016

Ana, ce e cu tine fata? Nu te mai recunosc. Ma uit la tine si esti schimbata, si in bine si in rau. Ai capatat o frumusete cum rar mi-a fost dat sa te vad asa, dar ai ochii foarte tristi. Parca tot timpul iti vine sa plangi. Ce s-a intamplat? Incearca sa stai de vorba cu mine…

couple-silhouette-1600x900-1600x600

In momentul in care ascultam aceste cuvinte, lacrimile nu au mai avut loc si au inceput sa curga. Unele din ele se grabeau sa cada, altele zaboveau timp de cateva secunde. Nu imi venea sa cred cum evoluase viata mea. Am inchis ochii si am tras aer in piept. Am stat cateva secunde asa si cand am deschis ochii am observat ca nu pot sa vad bine. Ochii imi erau inundati de lacrimi mai rau ca la inceput. Cu greu am reusit sa depasesc acest moment. Simteam ca daca imi ridic ochii din pamant, fac cel mai mare efort posibil. Ma uitam la lacrimile care ajunsesera pe cizmele mele si ma intrebam: se merita?

Din pacate nu gaseam raspunsul la intrebarea mea. Cum am ajuns eu in acest impas? Imediat va lamuresc. In urma cu cativa ani am hotrat sa schimb foarte multe lucruri la mine. Schimbarile fizice au foat cel mai simplu de facut, in schimb celelalte sunt de durata, dar stiu ca doar impreuna voi reusi sa ajung acolo unde imi doresc. Am indepartat toate lucrurile care nu imi foloseau si am ales sa imi cumpar doar produse de calitate pe care sufletul meu le alege. Pe urma am ales sa imi ocup timpul cu invatatul si asa am ajuns azi si studneta si masteranda in acelasi timp.

De timp liber pot sa vorbesc doar in weekend. Cat e ziua de mare eu sunt plecata ba la serviciu, ba la facultate, ba la master. Pentru a reusi in acest plan am nevoie de intelegere din partea tuturor, dar in aceeasi masuna am nevoie si de haine comode si calduroase dar si incaltamintea trebuie sa fie la fel. Imi priveam cizmele CLARKS si mi-am adus aminte cat de bucuroasa am fost cand le-am gasit. Mi-am dorit o pereche de cizme din piele cu talpa joasa. M-au incantat de cum le-am vazut. Ele se muleaza perfect pe gamba datorita partii elastice. Aceste cizme nu meritau sa fie udate cu lacrimi. Aceste cizme merita sa imi fie martore la progresul meu. Acesta a fost gandul cu care le-am cumparat si asta trebie sa fac. Si stiti de ce? Pentru ca nu conteaza cine te supara, important e cat de puternic esti.

261215_71_d

Lasă un răspuns

