Lumea mea e simpla…

…about me

Cei de langa noi

pe 14 Noiembrie 2016

Sa privesti un copil si sa iti aduci aminte de copilaria ta, nu inseamna un lucru neaparat bun. Am avut o copilarie de la o extrema la alta, poate de aceea imi era greu sa pastrez relatiile pe care mi le faceam cand eram micuta. Ma gandesc acum: poate ca si privirea imi era schimbata, pierduta. Imi doream sa citesc cat mai multe povesti cu oameni rapiti de…. nici nu stiu de cine. Ba chair eram invidioasa ca „stiam” ca acei oameni, cati ani lipsesc de pe acest pamant, nu imbatranesc.

Sa il aud pe acest prichindel intreband de prietenii lui de pe alte planete – de extraterestii, el care inca nu rosteste corect cuvintele, a fost un impact prea mare asupra mea. Cand eram putin mai mare ca el si eu ii vedeam ca pe niste prieteni, dar acum au capatat o alura de dusmani. De la egal la egal cum ii vedeam, acum ii percep cu o forta extraordinar de mare. Cu toate acestea simt ca au nevoie de noi.

Imi ridic ochii catre mama lui si imi aduc aminte de jobul ei, project manager la un cinema renumit in Bucuresti. E clar de ce prichindelul are astfel de inclinatii deja. Ma intalnisem cu mama lui sa ne putem de acord cand mergem sa vedem Arrival. Eu cu SF-ul nu m-am imprietenit, dar din respect pentru ea si pentru ca nu putusem sa o refuz, acceptasem. Trebuie sa-l vezi, chiar trebuie. Primul Contact este greu de descris in cuvinte, dar abia astept sa iti simt inima cum bate si crede-ma, nu o sa mai ai nevoie de stetoscopul tau., imi spunea cu foc si dor.

Poster CC.indd

Acceptasem sa merg cu ea la acest film pentru ca prea imi vorbea cu patos de acest thriller. Am incredere in cuvantul ei, dar voua va recunosc ca inainte sa ii dau raspunsul m-am uitat si la trailer. La sfarsitul trailer-ului chiar si eu eram curioasa ce de urmeaza. Atat de multe stari care se completau inca te gandeai cu emotii ce stare vei avea in cateva secunde.

Dupa vizionare ma tot gandeam ce ar putea Dr. Louise Banks sa faca in aceste doua zile pentru a gasi o cale sa colaboreze cu vizitatori şi a le desluşi intenţiile. Care e cea mai buna cale de a comunica cu ei?

comunicare-2

Visatoarea din mine ar spune Street Dance. Am vazut foarte multe filme in care personajele comunicau prin asa ceva. S-au nascut chiar si iubiri, dar ce legatura are iubirea cu asa ceva? Pai are ca iubirea nu tine cont de nimic, ea vine unde crede ca e dorita si se instaleaza fara sa intebe nimic.

Amy Adams (right) as Louise Banks in ARRIVAL by Paramount Pictures

Amy Adams (right) as Louise Banks in ARRIVAL by Paramount Pictures

Si totusi cred ca le lipseste iubirea. Aici e punctul lor sensibil. Sunt reci si la propriu si la figurat. As pune zeci de imagini cu iubirea, sub diferite forme sib cerul liber. Aceste imagini le-as acompania cu sunete. Chiar in momentul asta ma gandesc la delfini. Sunetele lor mi se par pline de iubire si jucause. Daca am reusit sa le captivez atentia, le pun sunete cu glasul pescarusilor si al valurilor care se sparg la mal lin. Pe langa acestea i-as trata cu zambete, cu o strangere calda de mana. I-as invita sa ia parte la ce ne place noua sa facem: sa privim apusul si rasaritul cu persoana iubita in brate, sa luam masa impreuna, sa radem, i-as invita la plimbare ca sa le aratam locuri frumoase. I-as invita sa ia parte, alaturi de mine la placerile vietii. Doar prin aceste trairi putem avea o lume mai buna si mai frumoasa. E timpul sa lasam masca / mastile jos si sa ii descoperim cu personalitatea noastra pura. I-as invata ce inseamna sa fii om, sa fii bun, darnic si marinimos, i-as invata sa vorbeasca cu sufletul, cu inima si cu mintea. Aceasta este limba pe care o stim foarte bine, cu totii.

logo3
SuperBlog2016

Lasă un răspuns

