Lumea mea e simpla…

…about me

Cadoul te asteapta acasa !

pe 17 Noiembrie 2016

Azi a fost o zi de toamna ploioasa, o zi in care cu greu te hotarai sa iesi afara din casa. Aceasta vreme, preferata de Bacovia, nu e fost pe placul meu si am hotarat sa o dedic rasfatului si alintului personal. Suna extrem de ciudat dar exact asta am facut. Cu sosetute de iarna in picioare, cu gandul la sarbatorile de iarna care se apropie, cu casa inmiresmata cu parfum de vin rosu, portocale si scortisoara, mi-am adus aminte de o foarte buna prietena care traieste visul unui student fericit.

Ea este studenta care traieste ca un vis mult visat de alti studenti. Bursa Erasmus a sosit ca o bula de oxigen. Acum ea traieste ca toti studentii pe care, eu si ea, ii vedeam in foarte multe filme. Isi traieste viata la maxim, se bucura de tot ce le ofera acel oras, de noii colegi si chiar e o provocare cu tine insati sa te descurci intr-o alta tara, intr-o limba noua.

15032844_1265540183489754_8199873672145974497_n

Mie imi este dor de ea, abia o astept acasa cu tolba plina de povesti. Craciunul o va prinde singura, printre straini, dar cand se va intoarce trebuie sa stie ca a fost in gandul meu. Pentru ai demostra acest lucru m-am gandit sa ii cumpar o pereche de cizme. Demult am avut o discutie cu ea despre ce lucuri ne plac la amandoua. De atunci am vazut exact ce ne aseamana si ce ne diferentiaza.

Vizitand magazinul nostru preferat, ZorileStore.ro, am vazut cizmele PEPE JEANS pentru femei. Le-am adorat cand am citit ca sunt impermeabile. Mi-a placut sa vad ca se fixeaza bine pe picior. Este enervant sa vezi ca cizma aleasa, te lasa cand iti e mai greu. Cu aceste cizme, simti ca poti sa cuceresti lumea.

pls50124_999_d
La multi ani scumpa prietena, sper ca acum vei vedea cat de importanta esti pentru mine si nu uita ca trebuie sa cutreieram lumea la pas.

Lasă un răspuns

