Lumea mea e simpla…

…about me

Salvarea oricarei zile : o calatorie culinare de neuitat

pe 18 Noiembrie 2016

Cu totii suntem calatori prin aceasta viata si cu totii privim catre viitor. Simtim ca viata este mult prea scurta si de multe ori atat de fragila incat cu greu ne oprim sa ne gandim la trecut. Uneori se intampla ca o persoana din trecutul nostru sa ne atraga atat de mult atentia, incat pentru o clipa renuntam la tot pentru a petrece macar o clipa cu acea persoana.

Ca sa adaug mai multa claritate in cuvintele mele, sa va spun ce mi s-a intamplat in ultima perioada. Aceasta persoana a vrut sa faca o revedere cu toti colegii. Pana in acel moment nici nu ma gandisem cati ani au trecut de cand am terminat. Dintr-o data am simtit ca imi e dor de acele vremuri, de toti colegii, de atmosfera din clasa noastra. Au trecut 12 ani de cand am terminat clasa a 12-a. Cu totii am avut diverse experiente in acest timp si de asemenea, multi dintre noi am luat si pulsul altor tari.

Am ajuns la o varsta in care nu ne mai multumim cu orice, vrem ceva de calitate. O parte semnificativa dintre colegi au ales sa se stabileasca in strainatate: Cipru, Italia, Malta, Austria. Noi cei care am ramas aici am vrut, cu aceasta ocazie, sa le aratam ca merita sa revina in aceasta tara, chiar si numai in concediu. Pentru ca am vrut ceva special am hotaram sa apelam la Residence Hotels pentru cazare. Acest lanț de boutique-hoteluri din România imi era cunoscut de anul trecut si tocmai de aceea am apelat la el. Acum, pentru ca a trecut un an de cand am facut cunostinta cu acest lant, pot sa spun ca indiferent ce hotel alegi, vei avea parte de o sedere de exceptie, in urma vizitei vei ramane cu o experinta de neuitat.

domenii-15
Dupa o seara in care am petrecut ca si cum a doua zi nu mai exista, ne-am trezit destul de lejer si am mers la un restaurant cu specific mediteranean din Bucuresti. Adevarata problema abia acum ne iesea in cale. Nu stiam daca sa alegem restaurantul Oliviers sau Citroniers. Le-am luat si analizat pe fiecare in parte, le-am disecat pana la ultima celula, Nimic. Am gasit doar alimente bio. Desi acest lucru facea ca alegerea sa fie mai dificila, ma bucura enorm de mult. Am ales ca metoda de decizie una foarte veche: cap si pajura, pentru ca altfel trecea ziua si noi ramaneam nemancati. Castigator a fost restautantul Citroniers, un restaurant care satisface si cele mai inalte standarde de exigenta ale pasionatilor pentru arta culinara.

Am reusit sa ne strangem destul de multi la aceasta reuniune. Am fost colegi 4 ani de zile, dar gusturile noastre sunt extrem de diversificate. Din fericire cu totii am avut parte de o calatorie culinara de neuitat. Peste tot unde te uitai vedeai halloumi, mix de bruschete, inele de calamar cu susan, midii in sos picant si inca o multime de bunatati. Mixul de culori era fantastic. La inceput ai tendinta de a gusta din toate, doar chinul pe care il ai ca sa slabesti te retine de la aceasta pofta.

a2

h2

Atmosfera a fost una de vis si nici prin cel mai mic gand nu as fii putut sa o descriu atat de bine. Pentru prima data am simtit ca suntem uniti, a disparut urma de invidie si de concurenta dintre noi, acum suntem noi. Nu am fost o echipa de la inceput, dar am devenit, iar o asemenea echipa nu se putea intalni decat intr-o locatie de care ne vom aduce aminte peste ani si ani.

PS: adevarul este ca in momentul in care studiezi oferta restaurtantului te certi cu papilele gustative care nu mai au rabdare.

PS2: m-am indragostit de urmatorul citat – Gatitul este stiinta si arta de a imbina toate simturile intr-o armonie perfecta, este pasiunea pentru alchimia care incheaga toate ingredientele si le amesteca cu dragostea bucatarului. – pot spune ca descrie tot ce simti si nu poti sa descrii in momentul in care mananci ceva atat de bun incat nu poti / nu ai timp sa iti exprimi gandurile.

sigla-citroniers-300x150

SuperBlog2016

2 responses to “Salvarea oricarei zile : o calatorie culinare de neuitat

  1. Vom avea, de asemenea, ocazia petrecerii unei seri de neuitat la Gala SuperBlog. 🙂 Mulțumim pentru articol!

  2. […] Salvarea oricarei zile : o calatorie culinare de neuitat […]

Lasă un răspuns

