Lumea mea e simpla…

…about me

Scrisoare catre voi, dragi prieteni noi

pe 23 Noiembrie 2016

In viata fiecaruia vine un moment cand vrei sa pleci din casa parinteasca si sa iti demonstrezi ca poti sa infrunti viata cu bune si rele. Eu am facut acest pas destul de devreme si o data cu el am primit si numeroase dusuri reci la care nu ma asteptam. Au trecut multi ani de atunci, am invatat cum sa gestionez situatii noi si cum sa lupt pentru ce imi doresc.

Motivatia este rezolvarea tuturor problemelor. Totul capata sens atunci cand ai o motivatie puternica. In momentul in care am decis sa plec cu bursa Erasmus a fost un moment in care am simtit ca acest pas este ceea ce imi doresc. Multe lucruri s-au schimbat de atunci, practic simti cum te schimbi ca om, devi alt om. Tara mea de adoptie a fost Lituania. Foarte multe despre aceasta nu stiam, dar acest lucru nu m-a descurajat.

Am intalnit acolo oameni care au facut tot posibilul sa ma adaptez cat mai bine si sa nu simt dorul de tara. A fost uimitor cat de repede ne-am imprietenit si cat de multe lucruri am descoperit ca avem in comun. Fiind obijnuita cu plecarile, cu schimbarile, mi-a fost usor sa leg noi prietenii. Uneori imi spuneau ca sunt sora lor din alta tara si ma rugau ca intr-o zi sa organizez o vacata de grup.

In momentul in care am descoperit CND Turism si le-am studiat ofertele, am zis ca nimic nu este intamplator. Totul se intampla in aceasta viata cu un motiv.

Dragi colegi, prieteni, camarazi si chiar frati,

Vreau sa va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine, ca ati impartit masa de pranz cu mine, ca ati avut grija de mine, ca mi-ati purtat de grija. Ceasul imi arata ca a sosit vremea ca si eu sa am grija de sufletele voastre. Voi, ca si mine, sunteti mari iubitori de vacante speciale. In timpul petrecut cu voi, am descoperit ca iubiti marea, muntele, soarele, adrenalina, aventura si ca nu va dati inapoi atunci cand vremea este neprielnica. Tot ce conteaza sunt persoanele care-ti sunt aproape.

Pentru ca iubiti si noul si vechiul, dar si linistea si adrenalina, am ales cateva orase cu totul diferite pentru o vacanta de vis. Exista foarte multe oferte turistice la aceasta agentie de turism touroperatoare. Imi doresc ca in acest sejur sa avem parte doar de amintiri placute, de multa voie buna si distractie.

Sederea mea in acest stat baltic m-a facut sa regret ca am uitat, ce am invatat la Limba Rusa in anii de scoala. Va spun ce nu am uitat: vocea doamnei profesoare cand ne citea (orice), imaginile din manuale cu Moscova: cu metroul, cu Kremlin-ul, cu Piata Rosie, cu Teatrul Balsoi. Prima data cand am vazut imaginile cu metroul din Moscova, am zis ca sunt de la vreo galerie de arta. Nu mi-a fost dat nicidata sa vad atata grandoare intr-un metrou. Ramai fascinat de tot ceea ce vezi si iti doresti sa descoperi cat mai multe. Al doilea oras din aceasta tara pe care l-am iubit inca din primii ani de generala (limba rusa a fost prima materie studiata, mult mai tarziu urmand sa dau chiar teza la ea) a fost Sankt Petersburg. Acest oras te va surprinde cu Muzeul Ermitaj, Catedrala Sfantul Isaac cu Palatul de Vara şi/sau cu Gradinile Petrodvoreţ. In aceste orase va veti intalni cu istoria, cu cultura, cu traditii, cu maiestria lor.

dsc01377

In anii de scoala niciodata nu am stiut ce este cu acel calaret de bronz de pe coperta cartii. Multi ani mai tarziu aveam sa aflu ca aceasta statuie este un tribut adus fondatorului orasului Sankt Petersburg. Aici vin foarte multi turisti pentru insemnatatea ei. Dorinta mea de a ajunge in aceasta tara a inflorit in sufletul meu dupa ce am ajuns in Monaco / Monte Carlo si am asistat la un targ cu tema ruseasca. Placandu-mi foarte mult mi-am dorit sa am parte de atmosfera aceea chiar la ei acasa, in Rusia, plus ca doar acolo as putea sa gasesc o papusa matrioska asa cum mi-o doresc. Istoria acestor papusi dateaza de mai bine de 100 de ani, intr-o mica localitate de langa orasul Moscova. Oare totu-i intamplator? Ramane de aflat.

sankt

Va spuneam ca am fost in Franta. Am vizitat Parisul, insula Ill de re, si coasta de azur cu: Marsilia, Saint Tropez, Cannes. Dar stiti unde mi-ar placea sa mergem impreuna: in Corsica! In fuctie de pretentiile pe care le avem, putem sa alegem un hotel de 3* , de 4 sau chiar de 5. Pretul (pe noapte) pleca de la 55euro. De la frig mergem la caldura. Francezii o numesc „insula frumusetii”. Natura a fost foarte darnica: ne-a daruit munti stancosi, nisip fin, ape turcoaz si imagini de vis, totul la un loc.

Am ales aceasta insula in deprimentul altora ca aici muntele se intalneste cu marea, pentru ca suntem iubitori de natura, de aventura, de explorare, de activitati in aer liber. Pentru a petrece cat mai mult timp acolo am ales sa plecam cu avionul, insula avand 4 aeroporturi. Se poate ajunge si cu vaporul sau cu feribotul. Pentru cei care aleg sa vina cu vaporul, au avantajul ca nu mai trebuie sa inchirieze masina la destinatie. Corsica este o insula superba si merita vizitata chiar daca drumurile par anevoioase.

Aceastea fiind spune eu imi doresc sa avem parte de vreme buna, de intamplari fericite.
vacante
SuperBlog2016

Lasă un răspuns

