Lumea mea e simpla…

…about me

O poveste nestiuta pana azi

pe 28 Noiembrie 2016

Eu sunt Mos Craciun, dar cine sunt eu de fapt? In acceptiunea unui copil eu sunt fratele mai mare al lui Mos Nicolae. Acest lucru l-am auzit chiar de la o fetita si tare mult m-a bucurat cand am auzit-o. Cei mici cred cu tot suflet si astepta nerabdatori ca Mos Craciun sa le aduca daruri multe. Din pacate adultii si-au pierdut increderea in mine.

M-am uitat si eu in jur, in toata lumea si am vazut cate nenorociri se intampla, dar indiferent de situatie, sunt de parere ca Dumnezeu lucreaza prin oameni. Ma intristez de cate ori vad o casa fara brad de Craciun. Nu trebuie sa renunti niciodata sa crezi in ceea ce iti doresti pentru ca niciodata o conexiune nu se face degeaba.

Ca sa primesti darul dorit, trebuie sa ti-l doresti din tot sufletul. Sa nu crezi ca eu stau degeaba tot anul si muncesc doar o noapte pe an. As avea cel mai ravnit post din lume. Sa aflii dorintele tuturor e cel mai greu. Trebuie sa apelezi la diferite trucuri pe care eu nu vi le pot spune aici. Secretul se mosteneste si nu se spune la nimeni.

primul-cadou

Multi oameni ma asteapta in seara magica de Ajun si tot facand liste cu daruri nelipsite(pe care trebuie sa le impart), vad un pusti care dorea sa fie el anul acesta Mos Craciun pentru familia sa. Am aflat ca el si-a pierdut increderea in mine, dar doreste sa readuca spiritul bucuriei in casa pentru familia lui. M-a intristat sa vad ca fiind atat de mic, deja nu mai crede in mine, dar ceea ce voia sa faca pentru familia sa este de apreciat.

Vazandu-l atat de implicat am decis sa il urmaresc cu atentie. Avea atat de mult farmec ca te cucerea pe loc cu determinarea sa. L-am vazut trecand pe lista produse eficiente, create de specialiști. Cu lacrimi in ochi, l-am vazut cand scria pe hartia ingalbenita de timp ca doreste sa cumpere o caseta cadou pentru batrana lui mama, pentru ca si-ar dori ca si mama lui sa aiba o piele frumoasa, ca a invatatoarei. Mai ca m-a facut sa-mi aduc aminte de mama mea, de serile cand imi aducea un pahar cu lapte si piscoturi cu unt, in timp ce eu munceam din zori.

Prin staruinta sa simteai cum fericirea mult visata pluteste in jurul sau. Studia cu mare atentie produsele de la Farmec si in special casetele cadou. Pentru batranul sau tata care iesise deja la pensie isi dorea o Borsetă cadou Gerovital H3 Men Active. Nu putea explica fix de ce anume isi dorea aceasta borseta pentru tatal sau. Probabil, in subconstientul sau, auzise ca brandul nr. 1 în preferinţele romanilor, pe segmentul “Care”, este brandul Farmec. Grija acestui brand este folosirea ingredientelor de ultimă generaţie. Citise de inventiile Anei Aslan si in acele momente gandul sau zburase catre cele mai importante persoane din viata lui. Fusese ca un semn la care s-a gandit mult timp.

4144-borseta-gh3men2

Farmecul Craciunului il facea sa straluceasca, parca totul i se parea mai usor de facut si de realizat. Acum se gandea la batrana lui mama care il pupa pe frunte de fiecare data ca si cum era pentru ultima oara. Si ei voia sa ii ia o caseta cadou de la Farmec. Aceste casete sunt ideale pentru toata lumea. O iubea la fel de mult ca si pe tatal sau si pentru ca nu voia sa faca discriminare intre ei, a ales o Borsetă cadou Gerovital Plant. Cu ajutorul produselor din aceasta borseta isi va recapata farmecul de odinioara.

borseta-gerovital-plant

Acum ca stablise ce anume avea sa cumpere pentru parintii sai, chiar daca nu erau cadourile cele mai scumpe, stia cat de mult va conta pentru ei. Ochii lui staluceau si isi imaginea bucuria pe care o va vedea pe chipul lor. Isi facea planurile cand sa se bage la somn si cand sa puna cadourile sub brad. Planul aproape a decurs intocmai. Dimineata ( toti trei ) au avut o surpriza de proportii. Ana Aslan ocupase cu generozitate o buna parte din camera. Adusese cadouri pentru toti, o familie incercata de greutati, care nu si-a pierdut niciodata speranta.

logo7

Copilul vazand toate acestea a spus: Dumnezeu lucreaza prin oameni, as vrea sa ajunga aceste cuvinte de buzele cat mai multor oameni. Aceste cuvinte l-au pus pe Mos Craciun putin pe ganduri, oare acest copil sa fie mostenitoru sau?
PS: Aceasta este povestea mea privita prin ochi straini. SuperBlog2016

One response to “O poveste nestiuta pana azi

Lasă un răspuns

